Toon posts:

Windows opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik windows opstart krijg ik een scherm met kies tussen windows server en windows xp.
En dan start ie na 2 sec windows server op hoe kan ik dit veranderen naar dat ie windows xp als nummer 1 opstarter opstart?

Als dat niet kan is er dan misschien een mannier om windows server uit die lijst te krijgen?

Bedankt

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> opstart en herstelinstellingen

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de boot.ini wijzigen

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Staat dat niet ergens onder Hardware Profiles? Dat staat onder systeem in Configuratiescherm.
edit:
Spuit 11

[ Voor 12% gewijzigd door MADG0BLIN op 07-10-2003 17:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat is snel :)

Bedankt hoor het is gelukt.

Thx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

hoi Skinpy,

Welkom op GoT :)

We zouden graag zien dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem, zodat het duidelijk is wat je precies bedoelt, en dat mensen je sneller kunnen proberen te helpen. Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de problemen waren waar je op dat moment tegen aan liep.

Meer informatie, en de exacte eisen waar een topic aan moet voldoen kan je hier vinden:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Jouw topic mist een lein beetje eigen initiatief - zo kan ik bijvoorbeeld niet terugvinden wat je zelf allemaal al gevonden hebt toen je zocht. Ook voldoet je topic niet aan De topictitel

In de FAQ staat jouw vraag verwerkt - al is het een klein beetje weggestopt (zie hier) geeft het antwoord, maar ook Pluisje's manier zal werken.

Lees even alle eerder genoemde informatie door, en open als je er dan nog niet uit komt even een nieuw topic die wél aan de eisen voldoet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.