Hallo, ik ben bezig met een exel bestand. wil dus in J57 hebben staan wat ik in H57 heb ingevoerd als er in G57 vrij staat óf een getal boven de 5,5. Hoe moet ik dat aanpakken. heb wel eens vaker met exel gewerkt en toen kwam ik er wel uit. ben nu helemaal de draad kwijt.
Alvast bedankt. Weet trouwens niet of dit hier hoort.
hoi Stacey,
Welkom op GoT
We zouden graag zien dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem, zodat het duidelijk is wat je precies bedoelt, en dat mensen je sneller kunnen proberen te helpen. Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de problemen waren waar je op dat moment tegen aan liep.
Meer informatie, en de exacte eisen waar een topic aan moet voldoen kan je hier vinden:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
In Windows horen eigenlijk dus alleen vragen over Windows - problemen met Excel en dergelijke horen in Software Algemeen thuis, zoals je hier kan lezen:
) die wél aan de eisen voldoet.
Welkom op GoT
We zouden graag zien dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem, zodat het duidelijk is wat je precies bedoelt, en dat mensen je sneller kunnen proberen te helpen. Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de problemen waren waar je op dat moment tegen aan liep.
Meer informatie, en de exacte eisen waar een topic aan moet voldoen kan je hier vinden:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
In Windows horen eigenlijk dus alleen vragen over Windows - problemen met Excel en dergelijke horen in Software Algemeen thuis, zoals je hier kan lezen:
Lees even alle eerder genoemde informatie door, en open als je er dan nog niet uit komt even een nieuw topic (in het juiste forumWelke topics horen hier thuis? In principe elk topic dat iets met de werking van Windows te maken heeft. Aangezien dit een vrij ruim begrip is, is het makkelijker om aan te geven welke topics hier niet horen:
Vragen over Office, MSN, Outlook Express, Internet Explorer, IIS, etc. horen bijvoorbeeld in Software Algemeen. Vragen of problemen m.b.t. netwerken, daarvoor kun je terecht in Network Troubleshooting en alle problemen die betrekking hebben op spellen horen weer in Spielerij - Problemen & Vragen.
Dit topic is gesloten.
![]()