Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kast

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ej, ik ben nieuwe op dit forum maar ja dat boeit er niet toe
ik ben bezig met een komplete nieuwe pc te kopen maar ik wil graag me pc echt mooi maken dus ook neon binnen in de kast koelers met licht lasers en zo...
maar kent iemand een kast die hier goed voor is geschikt bv. dat er aan de voorkant de ruimte in om een koeler te plaats en volgens mij kan de voeding ook niet al te licht zijn kan iemand me hier mee helpen?

Grtz,
Microbeast

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

okay.... welkom ...

Ten eerste groeten we niet ..., wel lief maar niet nodig : we doen elkaar constant de groeten.
ten tweede : als je zoekt op google of tweakers zal je waarschijnlijk heeeeel veel kasten tegen komen die je zullen bevallen qua ruimte.
Bij voorbeeld Antec kasten, of Aopen ...

Zoek se !

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja... nieuw op dit forum boeit in zoverre, dat we enige "Regels" hebben met betrekking tot het starten van een topic. Bijvoorbeeld met betrekking tot titel en startpost... Dus kijk eerst eens naar wat faq's.
Bijvoorbeeld: wat heb je zelf al ondernomen, heb je gezocht en dat soort dingen.
En natuurlijk is in principe elke kast geschikt om "mooi te maken".

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
Welkom op GOT, Microbeast.

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken in de (sticky) faq van dit forum, hier wordt je een stuk wijzer van. (onder andere dat groeten niet nodig is. Succes.

En ik tik te langzaam.

[ Voor 7% gewijzigd door Teddy op 07-10-2003 17:24 ]

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

offtopic:
Op GoT zijn we Nederlands, en dat schrijven we dan dus ook... Ik vond je verhaaltje lastig leesbaar... :)

Verder zou ik je aanraden om eens reviews te gaan lezen, of bij de pc boer langs te gaan en te vragen offie je een paar kasten wil laten zien die aan je wensen voldoen...

Succes!

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

kortom het www staat er vol mee,, ff zoeken en je vind het

maare heb jij de policy eerst doorgelezen voordat je hier postte?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:26 ]

Verwijderd

aanvulling: lees ff de faq, zodat je weet dat iig je topictitel niet kan zo. verder verwijs ik naar sites als:

www.frozencpu.com
www.freezinghardware.com
www.xxlcases.nl

<<staat btw. ook allemaal in de faq

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke allemaal bedankt ik ga nu (eerst ff dit schrijven) de fag lezen,
ik heb al veel gekeken op www.alternate.nl maar daar heb ik geen kast gezien die aan de voorkant me mooie koelers in kan douwen
aan de zijkant wel en aan de 8terkant ook maar dan zit er heel veel overheen gewoon staal met gaatjes erin :S

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers !

Heb je al met de search bovenin gekeken (bijv. [search=welke kast]) ?
Hier in CME verwachten we nl. enige inzet qua topics, zie: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)

Losse (kant-en-klaar) kasten topics horen in Overige Hardware. Wat betreft je voedingsvraag: Welke voeding heb ik nodig? Deel 2 - al kan een voeding nooit té zwaar zijn. Let er overigens op dat bij de meeste kasten een budgetvoeding bijgeleverd wordt - voor een topexemplaar zul je dan meestal een losse voeding moeten aanschaffen.

In de meeste kasten kun je zelf ook een front-intake opening maken voor een ventilator. Een HowTo guide daarvoor vind je in de Frequently Asked Questions CME - zodat je "staal met gaatjes erin" kan uitzagen tot een efficiëntere luchtopening. Let alleen wel bij plaatsing op je airflow en merk op dat een 120mm casefan meer luchtverplaatsing heeft dan een 92mm of 80mm.

Voor de rest: Wij kunnen niet bepalen wat JIJ mooi vindt, dat is dus geheel aan jezelf, bekijk eens reviews en lees wat ze ervan vinden.

nb: MSN smileys ( :S ) doen het hier niet, de beschikbare smileys zie je bij je posting als je eerst "bekijk bericht" doet (maar ook in de forum-survival-faq) alvorens daadwerkelijk te posten.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.