Ik krijg dit in mijn mail (zie onderaan dit bericht)... waarmee ik helemaal niet akkoord ga (Ja ik weet dat ik met klachten een mail naar de bemiddelaar moet sturen .... zo dadelijk een mail schrijven ..... !), maar ik wou het hier ook ff kwijt.
Dit is mijn 3de of 4de OW al op een paar maand tijd. Vroeger nooit meegemaakt.
Maar toen reageerden de modjes misschien volwassener, of zijn het nu pubers geworden ? of misschien is 90 % van de bezoekers kinderachtiger ... weet ik veel.
niet akkoord omdat :
1 : ik post een nieuw bericht over dat spel hetgeen belangrijk is
2 : Als ik alle thread's moet lezen ben ik morgen nog bezig
Ik heb bijgevolg zijn bericht dus NIET gelezen ...
3 : Aangezien ik het bericht van KaJ niet gelezen had (en ik heb nochtans gezocht op halflife) kon ik dus niet weten dat het niet mocht ... en dan nog
4 : nog zoveel andere kinderachtige redenen. Voor het minste geven ze tegenwoordig een OW
Ik vind het tegenwoordig erg gesteld op GoT. Vroeger was ik hier graag en was ik verslaafd aan GoT. Nu niet meer. Nu krijg je bij de minste posting een ( BELACHELIJKE) OW en denken de mods dat ze GoD(T ?) zijn ... nee het hoeft niet meer.
GoT was een mooie tijd (vroeger) maar op deze manier verder gaan heeft geen zin
Over deze mal gaat het :
knip
/edit
Vroeger zat ik ook veel in HK (Huiskamer) maar toen ze hun regeltjes weer aanpasten moesten de TROUWE bezoekers ook weeral een aanvraag indienen om in HK te mogen.
Blijkbaar zijn ze daar ook kinderachtig geworden want ik kreeg geen toegang meer sinds de nieuwe regeling ...
Na dit bericht zal het volgens mij nog lang duren denk ik vooraleer ik nog iets post. Het hoeft op deze manier dus niet meer voor mij.
Tenzij ze weer het verstand krijgen om de ECHTE forum verpesters te bannen en niet iemand te kleineren die voor het minste een OW krijgt
/edit
Dit is mijn 3de of 4de OW al op een paar maand tijd. Vroeger nooit meegemaakt.
Maar toen reageerden de modjes misschien volwassener, of zijn het nu pubers geworden ? of misschien is 90 % van de bezoekers kinderachtiger ... weet ik veel.
niet akkoord omdat :
1 : ik post een nieuw bericht over dat spel hetgeen belangrijk is
2 : Als ik alle thread's moet lezen ben ik morgen nog bezig
Ik heb bijgevolg zijn bericht dus NIET gelezen ...
3 : Aangezien ik het bericht van KaJ niet gelezen had (en ik heb nochtans gezocht op halflife) kon ik dus niet weten dat het niet mocht ... en dan nog
4 : nog zoveel andere kinderachtige redenen. Voor het minste geven ze tegenwoordig een OW
Ik vind het tegenwoordig erg gesteld op GoT. Vroeger was ik hier graag en was ik verslaafd aan GoT. Nu niet meer. Nu krijg je bij de minste posting een ( BELACHELIJKE) OW en denken de mods dat ze GoD(T ?) zijn ... nee het hoeft niet meer.
GoT was een mooie tijd (vroeger) maar op deze manier verder gaan heeft geen zin
Over deze mal gaat het :
knip
/edit
Vroeger zat ik ook veel in HK (Huiskamer) maar toen ze hun regeltjes weer aanpasten moesten de TROUWE bezoekers ook weeral een aanvraag indienen om in HK te mogen.
Blijkbaar zijn ze daar ook kinderachtig geworden want ik kreeg geen toegang meer sinds de nieuwe regeling ...
Na dit bericht zal het volgens mij nog lang duren denk ik vooraleer ik nog iets post. Het hoeft op deze manier dus niet meer voor mij.
Tenzij ze weer het verstand krijgen om de ECHTE forum verpesters te bannen en niet iemand te kleineren die voor het minste een OW krijgt
/edit
[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 07-10-2003 17:35 ]
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)