Het is tegenwoordig triestig met GoT en hun OW's

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Ik krijg dit in mijn mail (zie onderaan dit bericht)... waarmee ik helemaal niet akkoord ga (Ja ik weet dat ik met klachten een mail naar de bemiddelaar moet sturen .... zo dadelijk een mail schrijven ..... !), maar ik wou het hier ook ff kwijt.
Dit is mijn 3de of 4de OW al op een paar maand tijd. Vroeger nooit meegemaakt.
Maar toen reageerden de modjes misschien volwassener, of zijn het nu pubers geworden ? of misschien is 90 % van de bezoekers kinderachtiger ... weet ik veel.

niet akkoord omdat :
1 : ik post een nieuw bericht over dat spel hetgeen belangrijk is
2 : Als ik alle thread's moet lezen ben ik morgen nog bezig
Ik heb bijgevolg zijn bericht dus NIET gelezen ...
3 : Aangezien ik het bericht van KaJ niet gelezen had (en ik heb nochtans gezocht op halflife) kon ik dus niet weten dat het niet mocht ... en dan nog :(
4 : nog zoveel andere kinderachtige redenen. Voor het minste geven ze tegenwoordig een OW :(

Ik vind het tegenwoordig erg gesteld op GoT. Vroeger was ik hier graag en was ik verslaafd aan GoT. Nu niet meer. Nu krijg je bij de minste posting een ( BELACHELIJKE) OW en denken de mods dat ze GoD(T ?) zijn ... nee het hoeft niet meer.

GoT was een mooie tijd (vroeger) maar op deze manier verder gaan heeft geen zin

Over deze mal gaat het :

knip

/edit

Vroeger zat ik ook veel in HK (Huiskamer) maar toen ze hun regeltjes weer aanpasten moesten de TROUWE bezoekers ook weeral een aanvraag indienen om in HK te mogen.
Blijkbaar zijn ze daar ook kinderachtig geworden want ik kreeg geen toegang meer sinds de nieuwe regeling ...

Na dit bericht zal het volgens mij nog lang duren denk ik vooraleer ik nog iets post. Het hoeft op deze manier dus niet meer voor mij.
Tenzij ze weer het verstand krijgen om de ECHTE forum verpesters te bannen en niet iemand te kleineren die voor het minste een OW krijgt

/edit

[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 07-10-2003 17:35 ]

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet eens bent met een OW oid, dan staat er zoals je ziet een URL waar je je beklag kan doen. Je OW hier posten & klagen over een duidelijke policy heeft niet zoveel zin lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dit meen je toch niet serieus hoop ik? Deze OW is 100% terecht, aangezien er ook een duidelijk sticky topic staat in Spielerij - Games & Discussies: Ik wil een HalfLife 2 topic openen, mag dat?
Bovendien hoef je niet elk topic te lezen, maar met een beetje gezond verstand kom je toch hopelijk wel tot de conclussie dat er een Half-Life 2 topic is?
  1. Er staat een sticky topic.
  2. Er zijn reeds aardig wat HL2-topics gesloten.
  3. Kaj. loopt hier al enorm lang rond, net doen alsof hij nieuw is, geeft aan dat je dat niet wist.
  4. OW's zijn persoonlijke mailconverstaties, en om zoiets te posten is niet echt slim.
  5. Dit topic heeft weinig nut, want had gewoon via de Bemiddelaar gemoeten. Als je dat al weet, waarom dan toch dit topic?
Etc., etc. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Het gaat erom dat er duidelijk iets gezegd is door Kaj. Namelijk:
Diegene die een nieuwe draad start kan rekenen op een OW, post er een screenie bij en je hoeft helemaal niet meer terug te komen.
De sancties bij het overtreden staan erbij en toch open je een nieuw topic. De consequenties zijn dan logisch IMO. :/

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 07-10-2003 17:23 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Skeleton schreef op 07 oktober 2003 @ 17:16:
Ik vind het tegenwoordig erg gesteld op GoT. Vroeger was ik hier graag en was ik verslaafd aan GoT. Nu niet meer. Nu krijg je bij de minste posting een ( BELACHELIJKE) OW en denken de mods dat ze GoD(T ?) zijn ... nee het hoeft niet meer.

GoT was een mooie tijd (vroeger) maar op deze manier verder gaan heeft geen zin
Hiermee probeer je dus eigenlijk te verkondigen dat je vertrekt? Moet zeggen dat ik daar niet mee kan zitten. Sorry hoor, maar het overgrote meerendeel van de vaste gebruikers heeft nog nooit een OW gehad, laat staan 3. Het zal dus wel degelijk aan jou moeten liggen. De halflife2 topics... daar staat een duidelijke sticky over, en er is al zoveel gezeik mee geweest dat er nogal streng op gemodereerd wordt, helaas nodig.

Oja, en Kaj. is hardly een puber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Topicstarter
Heb desbetreffene topic ook gezien nu ... weliswaar te laat maar toch ...
Een beetje overdreven vind ik toch een OW.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Volgens wordt er toch echt van je verwacht dat je de sticky topics lees hoor, of ben ik nou gek?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Skeleton schreef op 07 oktober 2003 @ 17:24:
Heb desbetreffene topic ook gezien nu ... weliswaar te laat maar toch ...
Een beetje overdreven vind ik toch een OW.
de sticky topics zijn er notabene omdat ze opvallen, en gelezen dienen te worden. Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om ze NIET te zien / te lezen als GoT-gebruiker die hier al wat langer rondloopt. En dat je eigen onoplettendheid vervolgens ook nog eens onze schuld is? Je kan wel eindeloos blijven zeggen dat er geen topics over geopend mogen worden, maar zonder consequenties houdt niemand zich natuurlijk daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik vind soms dat er ook wel snel voor kleine dingen een OW wordt gegeven, maar dit geval lijkt het hoe vervelend het ook is voor je wel terecht

ik moet echt leren typen :|

[ Voor 13% gewijzigd door Toet3r op 07-10-2003 17:27 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

m-m schreef op 07 October 2003 @ 17:26:
de sticky topics zijn er notabene omdat ze opvallen, en gelezen dienen te worden.
Ik vind dat ze niet genoeg opvallen en dat je ze gemakkelijk over het hoofd ziet. Je bent er zo aan gewend dat ze er staan, en dat het vrijwel altijd dezelfde zijn, dat je ze gaat negeren, net zoals je vaak niet weet welke weg je gefietst hebt -> automatisme. Als de titels van nieuwe stickes eens felrood zouden kunnen zijn voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft, dat zou een verbetering zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Confusion op 07-10-2003 17:28 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Confusion> Nja, wat wil je dan? Knipperende randjes eromheen? Dat werk even, dan ben je er ook aan gewend. Alles went, daarom is het gewoon policy dat je die dingen in de gaten houdt. En een sticky met een rood mapje check ik altijd, valt imo genoeg op.

Maar ideeen voor meer opvallende dingen kan altijd natuurlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door DarkX op 07-10-2003 17:30 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
ik zit zelf ook op GNL en dat forum wordt nu deels verpest door n00bs en er is soms een overload aan spam, en ik kom er denk ik niet meer als ik ooit in de HK kom hier...
Verder moet je niet vergeten dat het screenen voor de HK juist verstandig is, anders spammen mensen de eerste 50 posts vol en gaan ze gezellig lullen en dat was het dan.
Een beetje kritisch is nooit erg...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je verhaal klopt ook voor geen ene meter dat je Kaj's sluitmsg niet hebt gezien, je opent je post nl. met:
Skeleton schreef op 07 October 2003 @ 16:18:
Aangezien de vorige half-life 2 topics gesloten zijn, een nieuw topicje met volgende melding :'(
:Z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Confusion schreef op 07 October 2003 @ 17:28:
[...]

Ik vind dat ze niet genoeg opvallen en dat je ze gemakkelijk over het hoofd ziet. Je bent er zo aan gewend dat ze er staan, en dat het vrijwel altijd dezelfde zijn, dat je ze gaat negeren, net zoals je vaak niet weet welke weg je gefietst hebt -> automatisme. Als de titels van nieuwe stickes eens felrood zouden kunnen zijn voor iedereen die hem nog niet gelezen heeft, dat zou een verbetering zijn.
Er staat al een rood mapje voor, het kan natuurlijk duidelijker maar het is op zich al wel duidelijk imho. Je moet er een automatisme van maken om daar even naar te kijken, ipv dat juist niet te doen. Ook als crewlid ;) Als "sorry, sticky/FAQ over het hoofd gezien" een geldig argument is om onder een maatregel uit te komen is, dan zouden mods natuurlijk niet meer nodig zijn, want _alles_ is dan goed te praten.
Je moet gewoon op die dingen letten, makkelijk zat.

[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 07-10-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Compubiter schreef op 07 October 2003 @ 17:21:
  1. Er staat een sticky topic.
  2. Er zijn reeds aardig wat HL2-topics gesloten.
  3. Kaj. loopt hier al enorm lang rond, net doen alsof hij nieuw is, geeft aan dat je dat niet wist.
  4. OW's zijn persoonlijke mailconverstaties, en om zoiets te posten is niet echt slim.
  5. Dit topic heeft weinig nut, want had gewoon via de Bemiddelaar gemoeten. Als je dat al weet, waarom dan toch dit topic?
Etc., etc. :).
5 redenen waarom dit topic nu dichtgaat, en om punt C gaat ie over 2 minuten naar TC. en punt C is weggeknipt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 07-10-2003 17:35 ]

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.