Toon posts:

ras verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil twee computers (xp home en xp pro) op afstand verbinden via isdn.
Nu is mij verteld dat ik dat het beste via een ras verbinding kan doen.
Waar moet ik op letten, als ik dit aan het werk wil hebben of is het gewoon nieuwe verbinding maken, rasmodem selecteren ( want die staat geinstallereerd na het installeren van capi 2.0) een extern bureaublad aanmaken en verbinden maar.(ik wil namelijk ook op afstand kunnen werken)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

We zouden graag zien dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem, zodat het duidelijk is wat je precies bedoelt, en dat mensen je sneller kunnen proberen te helpen. Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de problemen waren waar je op dat moment tegen aan liep.

Meer informatie, en de exacte eisen waar een topic aan moet voldoen kan je hier vinden:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Zie trouwens ook de informatie op technet - http://www.microsoft.com/...tions/network/default.asp

Lees deze eventjes door, en open als je er dan nog niet uit komt even een nieuw topic (in het juiste forum ;) ) die wél aan de eisen voldoet.

[ Voor 6% gewijzigd door elevator op 07-10-2003 16:47 ]

Dit topic is gesloten.