Toon posts:

Webwinkel Teliprofin (GEEN SPAM!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam laats op deze site terecht:

http://www.teliprofin.com/

ze hebben namlijk erg goedkope 8910i

ik heb alleen mijn twijfels over deze winkel, je moet ook eerst de helft over maken. Ik heb met hen gemaild en zij zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, maarja...

Zijn het mensen die ervaring hebben moet deze winkel of wat denken jullie ervan?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 16:12:
ik heb alleen mijn twijfels over deze winkel, je moet ook eerst de helft over maken. Ik heb met hen gemaild en zij zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, maarja...
Natuurlijk zeggen ze dat !

Ik vind de site er een beetje goedkoop uitzien, cheapo javascript mousetracer.. ik zou er zelf niet zo snel kopen iig..

Hoeveel scheelt het met een nederlandse shop ?

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
kun je ook niet aan de deur betalen dat ze het opsturen??

ik zie ook geen voorwaarden staan of ik kijk er over heen....

ik heb er in iedergeval nog nooit wat gekocht

ziet er idd niet echt mooi uit die site maar wil weinig zeggen zijn meerder mensen die dat hebben....

[ Voor 24% gewijzigd door Bikkel-Rulez op 07-10-2003 16:18 ]

Verwijderd

Ik vind het er inderdaad ook wel erg goedkoop uitzien !! Zou er ook niet zo snel wat kopen.. heb geen ervaring met deze zaak..maar waarom kopen mensen toch steeds meer dure dingen via internet als ze een goede zaak op de hoek hebben zitten die ook gelijk betrouwbaar oogt. Is dat nu echt die aantal eurootjes voordeel waard om het risico te lopen een kat in de zak te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
het verschil is ongeveer 400 euro, het kan in mijn ogen ook eigenlijk niet.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04

JWO

content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"> :X

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm

Wel erg goedkoop bij sommige artikellen!

Nu heb ik wel verhalen gehoord van corrupte bazen van telecomwinkels, die via de achterdeur zaken doen maar dat is dus altijd zwart spul.

Het kan ook poolse import zijn.......

En wat moet dit " only good condition products" betekenen!

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 07-10-2003 16:27 ]

There is no place like ::1

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://forum.fotoapparatu...c.php?t=1246&idReplies=12

Hier weten ze al dat het oplichters zijn

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
lijkt mij wel idd

ze bieden daar een Canon EOS-1Ds Digital SLR aan voor 4500 euro 8)7 , die kost hier in NL dubbel zo veel!

Verwijderd

Ik heb een plannetje...(ps voor de mods, dit is niet uit commercieel oogpunt ofzo hoor...)

Misschien kunnen we met een aantal mensen samen 1 nokia 3310 ofzo bestellen. Dat ding kost maar 33 euro, dus dan zijn we (met gedeelde smart) maar hooguit 16.50 euro kwijt. Misschien kan iemand van ons (ik zou het wel willen doen) geld verzamelen om er eentje te bestellen, en dan wachten of we:

A} een Nokia 3310
B} een steen
C} niks

Thuis krijgen. In geval van A kunnen we hem misschien verloten ofzo :P ?

Mijn doel? Ik wil wel heel graag weten of je iets krijgt als je daar besteld. Of het dan Poolse import is zal mij eigenlijk niet zo veel uitmaken :P

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 17:08:
Ik heb een plannetje...(ps voor de mods, dit is niet uit commercieel oogpunt ofzo hoor...)

Misschien kunnen we met een aantal mensen samen 1 nokia 3310 ofzo bestellen. Dat ding kost maar 33 euro, dus dan zijn we (met gedeelde smart) maar hooguit 16.50 euro kwijt. Misschien kan iemand van ons (ik zou het wel willen doen) geld verzamelen om er eentje te bestellen, en dan wachten of we:

A} een Nokia 3310
B} een steen
C} niks

Thuis krijgen. In geval van A kunnen we hem misschien verloten ofzo :P ?

Mijn doel? Ik wil wel heel graag weten of je iets krijgt als je daar besteld. Of het dan Poolse import is zal mij eigenlijk niet zo veel uitmaken :P
lees dat topic op fotoapparatuur.nl eens door.. dan weet je wel dat het nep is hoor ;)

Verwijderd

G-PHREAK, ik zie het nu ook idd, had ergens anders niet ZULKE duidelijkde dingen gelezen, dus dacht dat er misschien een klein kansje in zat dat het echt was...maar toch niet idd ;)
Pagina: 1