"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Bel anders een paar winkels op; die kunnen meestal in 'n bestel database kijken van 'n groothandel oid..
Maar kun je anders geen PS/2 -> USB convertor blokjes er tussen gooien?
[edit]
Waarom zet je dit trouwens in [OM] neer??
Ok.. misschien door de I/O controllers, maar denk dat ie beter past in [OH]
[ Voor 28% gewijzigd door Krypt op 07-10-2003 16:04 ]
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Verwijderd
Blijft nog het probleem over: hoe ga je de onboard uitschakelen zodat er niet 2 devices gebruik maken van IRQ12 ?
Digitus USB naar PS/2 converter (toetsenbord & muis) € 21
Sitecom USB to PS/2 CN-102 € 34
Kijk in ieder geval bij That's IT (mail ze eens!) - die hebben een hoop oud en 2ehands spul die de meeste winkels allang niet meer hebben.
Hoe kom jij overigens tot de conclusie dat beiden PS/2 poorten bij jou kapot zijn? Als er maar 1 kapot is, kun je wellicht met een "Y" tobo/muis snoertje werken.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 16:20 ]
Op een P300 moeten haast wel USB poorten zitten. Misschien via een bracket en stekkers op het moederbord. Check wel dat je moederbord USB legacy support heeft want anders heb je niets aan (extra) USB poorten.
Senile! Senile Oekaki
Hoezo een USB desktop te kopen?Heb ik ook al aan zitten denken, maar ik heb nog een hele lading PS/2 apparaten en heb er geen geld voor over om een USB desktop te kopen.
Ik ga d'r trouwens dus van uit dat je een ATX moederbord gebruikt (dus met primair 2 PS/2 aansluitingen)? Zo ja, kan je n.l. eens proberen het toetsenbord aan te sluiten op de 2e PS/2 poort. Als 't om 't TB gaat natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 07-10-2003 16:47 ]