Toon posts:

XP op lege HD

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help,

Ik heb nu XP pro op mijn pc'tje staan en dat start en draait nu wat traag. Nu wil ik graag alle schijven leeg gooien en mijn eigen legale XP Home er op zetten, maar het formatteren van C wil op geen enkele manier...

Hoe moet ik nu te werk gaan??

Alvast bedankt voor de hulp!

Ebut

Verwijderd

gebruik je een bootflop ?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Leg eens uit wat je geprobeerd hebt...

Normale manier van werken:
CD in speler
Booten cd CD
En bij de textsetup de partitie verwijderen en 'n nieuwe aanmaken.. formateren en installeren...

Pvouput live

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
cd erin, booten van cd, op enter drukken, op een gegeven moment heb je de mogelijkheid partities te maken, formatteren en vrewijderen.

Staat vast in je boekje, of anders gewoon lezen wat er staat.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
boot van cd (winxp home in jou geval)

en dan setup en dan formateren en installeren

en die andere schrijven kan ej dan in windows formateren eitje toch

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de format via de verkenner gedaan en geprobeerd via de dos promp en dan format c: [ook in de veilige modus] maar niets doet het

• Chezzer
  • Laatst online: 05-02-2023
FF een klein vraagje.... Heb je al gezocht in dit forum naar je probleem??? Zoek eens op 'C: formatteren'. Volgens mij moet je dan aardig op weg komen...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
edit: alles wat ik had te melden stond er al :)

[ Voor 83% gewijzigd door Mike Jarod op 07-10-2003 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik ff probere, tot zo

Verwijderd

Ebut; dat gaat nooit weken ofwel een bootflop gebruiken of via de CD booten.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:49
Ik heb de format via de verkenner gedaan en geprobeerd via de dos promp en dan format c: [ook in de veilige modus] maar niets doet het
Laat me raden... je probeert toch niet vanuit Windows de harde schijf te wissen waar Windows dus zelf op staat!? :D

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 15:48:
neeh dat is handig :X |

vriend, je kan toch niet je windows verwijderen als je er mee bezig bent?

Dat is hetzelfde als je banden onder de auto verwisselen terwijl je met 120 over de snelweg rijd, dat gaat niet :/ }:O

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:25
Hoe denk je een windows partitie waarvan je windows hebt opgestart te formateren binnen diezelfde windows... Dat werkt dus niet..

Ff booten met de cd zoals al eerder geoppert..

[edit]
Icey schreef op 07 October 2003 @ 15:50:
[...]
Dat is hetzelfde als je banden onder de auto verwisselen terwijl je met 120 over de snelweg rijd, dat gaat niet :/ }:O
Da's 'n goeie vergelijking! _/-\o_

En dit topic gaat best wel rap..

[ Voor 47% gewijzigd door Krypt op 07-10-2003 15:52 ]

Pvouput live

• Bikkel-Rulez
  • Laatst online: 21-12-2025
Icey schreef op 07 October 2003 @ 15:50:
[...]

Je banden onder de auto verwisselen terwijl je met 120 over de snelweg rijd, dat gaat niet :/ }:O
idd erg lastig ooit eens geprobeert dan?? :D

Verwijderd

@ TS: mag ik voorstellen de FAQ van GoT eens door te nemen ?? Hier staat gegarandeerd info in waar je iets aan hebt.

Het zal je uiteindelijk meevallen hoe simpel eea kan zijn !!

\offtopic
@ Icey: heb jij toen ook je vingers verbrand ??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ebut, neem eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

De rest: ruikt dit topic soms naar honing? Jullie lijken wel een stelletje bijen .. :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ebut, Welkom op GoT.

We zouden graag zien dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft over je probleem, zodat het duidelijk is wat je precies bedoelt, en dat mensen je sneller kunnen proberen te helpen. Ook verwachten we op GoT dat mensen zelf moeite doen om hun probleem op te lossen, dus geef in je openings post eventjes aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de problemen waren waar je op dat moment tegen aan liep.

Meer informatie, en de exacte eisen waar een topic aan moet voldoen kan je hier vinden:
Voordat je een topic opent
De openingspost
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Lees deze eventjes door, en open als je er dan nog niet uit komt even een nieuw topic die wél aan de eisen voldoet.

edit:
Weer te laat :'(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.