Toon posts:

Usb probleem met mobo abit KG7-raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het instaleren van nieuwe harde schijf en andere procesor + geheugen doet mijn usb het niet meer.

Heb de search gebruikt en las daar dat het een veel voorkomt probleem is met deze chipset. Heb van alles geprobeert. Via 1.1 filters installeren, maar niks. nieuwste Via drivers ook niks.

Mijn systeempje

Win XP prof
abit KG7-raid maar geen raid
512 mb ddr266
20 gig
1024 live soundcard
netwerk kaartje

Kan iemand mij helpen?

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Gaat het om USB 1.1 of USB 2.0??
Voor USB 2.0 moet je WinXP SP1 installeren

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee, dat mobo heeft geen USB2.0... een Raid zonder Raid ?????????

Ik neem aan dat je een WinXP-reinstall hebt gedaan? zoiets staat niet in je beschrijving?

* Delerium heeft overigens ook een KG7-RAID (met RAID)
Ik ben zo zwaar ontevreden over dat bord dat ik iets anders overweeg.... echter, mijn USB doet het nog wel naar behoren.

Verwijderd

Probeer es je mainboard drivers op nieuw te installen.. plus alle windows xp updates ( inclusief servicepacks )

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Bij een grote hardware upgrade is het meestal aan te raden om een complete reinstall te doen, want er treden vaak conflicten op die niet echt simpel zijn op te lossen (je ziet door de bomen het bos niet meer)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn schijf volledig geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Service pack ook geinstalleerd maar doet nog steeds niks.

Verwijderd

Hoe test jij btw je USB? Is USB=dood als je muis het niet meer doet, of staat er een foutmelding in system-management?

Verwijderd

Topicstarter
muis zit op ander poort. maar als ik mijn muis aansluit op usb doet hij niks ook de printer doet niks + digicam

dus hij is dan echt dood
Pagina: 1