Ik wordt er helemaal "gaar" van.
Ik ben nu al een hele ijd bezig met een emptyDir() functie, maar steeds kom ik een bug tegen.
Het enige dat hij moet doen is een directory (die in $this->directory staat) HELEMAAL leeg gooien (dus ook sub directories), alleen nu gooit hij soms wel soms niet die sub dir weg.
Kan iemand eens kijken of er een betere aan pak is dan deze? Want zoals al gezegd wordt ik hier redelijk gaar van
Ik ben nu al een hele ijd bezig met een emptyDir() functie, maar steeds kom ik een bug tegen.
Het enige dat hij moet doen is een directory (die in $this->directory staat) HELEMAAL leeg gooien (dus ook sub directories), alleen nu gooit hij soms wel soms niet die sub dir weg.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| function emptyDir($dir = '') { if ($dir != '') { $dir = $dir; } else { $dir = $this->directory; } $dh = opendir ($dir); while (gettype ($file = readdir ($dh)) != boolean) { if (!is_dir($dir . "/" . $file)) { unlink ($dir . "/" . $file); } else { if ($file != "." && $file != "..") { $this->emptyDir ($dir . "/" .$file); } else { if ($dir != $this->directory) { @rmdir ($dir); } } } } closedir ($dh); } |
Kan iemand eens kijken of er een betere aan pak is dan deze? Want zoals al gezegd wordt ik hier redelijk gaar van