Op een webpagina heb ik 5 invoervelden staan voor bestanden (texture1 t/m texture5), maar deze 5 hoeft de gebuiker niet per se allemaal in te vullen voor hij/zij op submit klikt.
In de code heb ik dus een loop waar 5x doorheen gewandeld wordt en die dus gelijk controleert of een veld is ingevuld en zo ja, het bestand kopieert naar de goede map.
Het probleem zit hem nu in het veranderen van de naam texture1.PostedFile, naar texture2.PostedFile etc. Op internet zal best het een en ander staan, maar na enige tijd zoeken en enkele stukken code gezien te hebben kwam ik toch niks concreets tegen.
ter verduidelijking de code:
Heeft iemand een tip hoe ik die naam kan veranderen in de loop?
Alvast bedankt
In de code heb ik dus een loop waar 5x doorheen gewandeld wordt en die dus gelijk controleert of een veld is ingevuld en zo ja, het bestand kopieert naar de goede map.
Het probleem zit hem nu in het veranderen van de naam texture1.PostedFile, naar texture2.PostedFile etc. Op internet zal best het een en ander staan, maar na enige tijd zoeken en enkele stukken code gezien te hebben kwam ik toch niks concreets tegen.
ter verduidelijking de code:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| for (int i = 1; i<6; i++) { if (texture1.PostedFile != null) { string texture1name = new System.IO.FileInfo(texture1.PostedFile.FileName).Name; try { texture1.PostedFile.SaveAs(serverpath + "/" + texture1name); } catch (Exception excep) { Error.InnerHtml += "Het bestand " + texture1name + "kon niet gekopieerd worden.<br>" + excep.Message; } } } |
Heeft iemand een tip hoe ik die naam kan veranderen in de loop?
Alvast bedankt