[@home] Afspraak niet nakomen

Pagina: 1
Acties:

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Vanochtend zou er bij mij thuis een @home monteur langs komen (tussen 09:00 en 12:00), ik heb er speciaal voor vrij genomen. Om 12:15 nog steeds geen monteur, ik dus @home bellen, en hun hebben het volgde verhaal:
Ja, we hebben uw connectie getest en die is in orde, daarom hebben we geen monteur gestuurd (ik sla ondertussen groen/paars uit), dus ik voor de 20ste x uitleggen dat ik alleen kan internetten als ik me IP statisch instel en het probleem is gekomen sinds de nieuwe modem. (word 3x doorverbonden) Na een uur lang aan de telefoon te zijn geweest gaan ze nu iets checken op hun DHCP server :|, maar de boodschap was eigelijk jammer het is uw probleem! :(

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen wat in nu allemaal vertel, maar ik heb het dus wel een beetje heel erg gehad. Ik zit nu al 2 week met een brakke verbinding die er om de 15min uit klapt (soms heb ik ff wat langer) en ik wil gewoon dat @home dit oplost!
Ook ik wil eigelijk een vergoeding omdat ik al 2X!! een hele ochtend er voor vrij het gevraagd van me werk en dat er geen monteur langs komt! Terwijl ze dit wel belooft hadden en er niet afgebeld is!

Hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik heb de gedachte om naar adsl over te stappen, maar dat is niet echt de ideale oplossing ivm met de thuis situatie. Dus hoe kan ik @home dwingen dit op te lossen?

[Mod Ik heb dit expres niet in het grote @home problemen topic geplaatst omdat me post daar gewoon in het niet verdwijnt tussen de speedstests]

En mensen ga spv niet over adsl beginne het is pas de allerlaaste mogelijkheid :'(

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Wij hadden ook problemen met @home, oplossing (sorry)..... adsl ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aangetekende brief sturen richting @home, verhaal uitleggen met daarbij een soort van in gebreke stellen op basis van de QOS. Daarbij meenemen terugvorderen van abbogeld, harde data aangeven voor waarneer het (wel redelijk) zou moeten worden opgelost, anders op basis van alg. voorwaarde je abbo per die datum opzeggen (neem aan dat zij in gebreke zijn.

Ja.. daaarna.. (daar heb je het woord) adsl... :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Het resultaat:
Vandaag zijn ze weer langs geweest en ik heb weer een nieuw modem gekregen, en ik krijg weer een IP :D

eindelijk, er zelfs iets positief aan; ik ging het probleem in met 1ip en ik heb er nu 3 aan over gehouden :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Bij mij was de computernaam niet goed opgeschreven in de @home handleiding, gevolg 3 weken lang geen internet, totdat een slim iemand van de helpdesk vroeg wat ik daar had ingevuld. De mailserver van @home ligt er ook gigantisch vaak uit, en die upload is gewoon om te janken. Door dit geouwehoer heb ik besloten om DSL van Demon aan te schaffen 8MBit down en 1 MBit up, de lijn is al getest dus ik verwacht binnen 3 week de boel in huis te hebben en draaiende op mijn systeem.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

raar dat het drie week duurt totdat ze daar achterkomen.
dat is een van de eerste vragen die ze je stellen.
"wat heeft u ingevuld bij de computernaam?"

helpdesk holt blijkbaar achteruit.

[ Voor 69% gewijzigd door job op 09-10-2003 17:08 ]

Verwijderd

ik ben weg bij @home als de 1e dag van december valt, bbned here i come
Pagina: 1