Toon posts:

Vraagje over Kabel-ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey
Ik zit vanwege het slechte upload limiet van @home te denken om over te stappen op demon. Ik betaal nu 47,95 per maand en heb +/- 350 kb/s down en 10-15 kb/s up. Ik zat dan te denken aan het 2-8mBit down en 1mBit up abonnement voor 65 euro. Is dit volgens jullie een slimme zet want mijn moeder vind het maar niks. Nu had ik een site gevonden via GoT dat je kon checken hoeveer de dichtsbijzijnde centrale was en er stond dit:

Zoeken naar postcode 5911BV en huisnummer 26 leverde het volgende resultaat op:
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 100 meter.

Op 22 mei 2003 is voor het laatst de dekking bepaald voor de centrale Venlo-Centrum (voor Versatel in september 2002). Op dat moment is het onderstaande beschikbaarheidsoverzicht gegenereerd. Als U op de link van een aanbieder klikt wordt er een nieuw venster geopend dat een real-time postcodecheck bij de desbetreffende aanbieder laat zien.

BaByXL bbned MXStream Versatel
Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar

Euhm... dit ziet er toch wel goed uit of niet dan? 100 meter :)
Zou ik dan veel sneller internet hebben als dat ik nu heb denken jullie (kan je zo natuurlijk niet zeggen, maar is het de 17 euro per maand meer waard denk je)?

Met Vr. Gr.
Aqid

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over zowel de snelheid van de verschillende ADSL aanbieders, invloed van de afstand op de snelheid, en verdere redenen om voor ADSL of kabel te kiezen, is eigenlijk alles al in de search te vinden. Ik denk dat je beter kunt zoeken naar de verschillende ervaringen-topics en daarna eventueel nog een specifieke vraag kunt stellen. Want nu weer hier alle argumenten ad infinitum te herhalen lijkt me niet zo zinvol.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.