[php] endless while loop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen.

Ik heb een while loop die eindeloos door gaat. Dit is ook de bedoeling, deze moet namelijk heel de tijd als er een connectie is met een server kijken of de server iets post. Alleen als ik deze pagina start, krijg ik een witte pagina die maar aan het laden blijft. Is er een manier om dit anders te doen ? misschien extern php bestand ?

b.v.d RuZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Nee, http is een stateless protocol, je bent de verbinding dus elke keer kwijt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

ja, maar dan zonder php
php is eigenlijk niet echt geschikt voor dit soort dingen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 13:17

Basszje

Reisvaap!]

Geef eens schematisch wat je precies wil? Als die server wat post kan je dat toch via een PHP file posten die vervolgens er wat mee gaat doen?

Alles in een while loop mikken gaat niet werken idd ;)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het kan met PHP en HTML/Javascript
TIP: Gebruik een clientside frame die om de zoveel tijd refreshed om te controleren of er iets nieuws gepost is...
Connectie openhouden zou ik niet doen met PHP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb op een pagina 2 functies staan. 1tje zegt : if(regel) { print regel; } de andere zegt : while(regelwordtgestuurd) { PrintRegel(regel); } en die while moet dus altijd gedaan worden en zodra hij iets vind moet hij dat printen. Hoe stuur ik dan via een andere php file een variable door naar die andere php ? dus ik wil zeg maar die while loop in een php file en de rest in een php file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met 'zodra hij iets vind' ??

Waar vind hij iets, wat vind hij?? Hoe krijg het script dat binnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan misschien wel een auto refresh doen op een iframe ofzo? Of misschien met javascript verbinden (hoewel ik geen idee heb of dat ook practisch te implementeren valt) Met PHP gaat het je niet lukken.
Pagina: 1