Toon posts:

[access]

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag in dit orderboek dat wanneer ik hem open

1. automatisch de datum naar de huidige wordt gezet
2. ordernummer moet vorige+1 worden
3. wanneer ik een klant selecteer uit de dropdown (code= SELECT [Introductiebestand].[ID], [Introductiebestand].[BedrijfsNaam1] FROM Introductiebestand; ) dan moet hij ook de bijbehorende ID in het vakje er naast zette, net zoals het email adres.
4. Als laatste wil ik een button maken zodat hij dit alles (op een paar velden na marge etc :) ) exporteert naar outlook in een bepaalde opmaak.

Nu zal ik wel hier bij email adres dus iets neer moeten zetten, maar wat?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=386012

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=386013

5. Als laatste, is er iemand bekend met websites oid waar studenten zich hiervoor aanbieden? Dit moet toch iemand in een paar uur kunnen doen?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Ja... dit kan zeker iemand in een paar uur doen. En diegene ben jij...? Geef eens aan waar het misloopt en wat je zelf al hebt geprobeerd?

Tip voor punt 1: kijk naar de event die gefired wordt als je form geopend wordt en zoek op de functie Date() of Now() in combinatie met de mogelijkheden die je hebt om tekst aan een editbox toe te kennen.

[ Voor 15% gewijzigd door OZ-Gump op 07-10-2003 13:47 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
1. Er wordt op een knop gedrukt "nieuwe order invoeren" en dan springt dit formulier met een nieuwe lege record omhoog. Ik heb bij 'dubbelklikken' (voor de test) =Now() gezet.
Dit doet niks??

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 13:45:
Ik wil graag in dit orderboek dat wanneer ik hem open

1. automatisch de datum naar de huidige wordt gezet
2. ordernummer moet vorige+1 worden
3. wanneer ik een klant selecteer uit de dropdown (code= SELECT [Introductiebestand].[ID], [Introductiebestand].[BedrijfsNaam1] FROM Introductiebestand; ) dan moet hij ook de bijbehorende ID in het vakje er naast zette, net zoals het email adres.
4. Als laatste wil ik een button maken zodat hij dit alles (op een paar velden na marge etc :) ) exporteert naar outlook in een bepaalde opmaak.
5. Als laatste, is er iemand bekend met websites oid waar studenten zich hiervoor aanbieden? Dit moet toch iemand in een paar uur kunnen doen?
1. dan moet je dat maken
2. dan moet je dat maken
3. dan moet je dat maken
4. dan moet je dat maken
5. dan moet je naar zo'n site gaan

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.