proxy80.dsmarty.com is helaas (wegens chello-redenen) tot donderdag uit de lucht. Ik hoop dat jullie het 3 daagjes uit kunnen houden
Sorry maat... 
Kan er helaas niks aan doen, maar soon zal hij weer lange uptijden hebben
Kan er helaas niks aan doen, maar soon zal hij weer lange uptijden hebben
Dat is ook altijd het eerste waar ik aan denk, het zal wel aan jou liggenOp maandag 04 december 2000 11:38 schreef DaMaster het volgende:
AAAAAAAAAAAH
En ik maar denken dat het aan mij ligt...
Verwijderd
lekker handig, gelukkig heb ik maar 1 pc op proxy80, maar die komt dus echt zonder blokjes te zitten
3 dagen valt toch nog wel te doenOp maandag 04 december 2000 11:49 schreef Felysium het volgende:
lekker handig, gelukkig heb ik maar 1 pc op proxy80, maar die komt dus echt zonder blokjes te zitten
Een beetje randoms draaien zal wel goed voor ze zijn.
* Delerium had ze nooit op 2 dagen bufferen moeten zetten, maar 1 week.
Aan de andere kant, Dsmarty =
* Delerium had ze nooit op 2 dagen bufferen moeten zetten, maar 1 week.
Aan de andere kant, Dsmarty =
Verwijderd
op die ene pc (Celeron 466) heb ik 5 work units gebufferd.
Hij heeft een paar dagen geleden geflusht. Ik hoop dat ie grote stubs heeft gekregen, dan is ie donderdag klaar.
Hij heeft een paar dagen geleden geflusht. Ik hoop dat ie grote stubs heeft gekregen, dan is ie donderdag klaar.
Verwijderd
Doetie het al weer? Ik kan wel pingen, maar wat fetchen of flushen over poort 80 kan ik nog steeds schudden 
Wil weer extra stats!! aww, plies!!
Wil weer extra stats!! aww, plies!!
Vanavond is hij er weer!
Ik zal binnenkort even een andere oplossing verzinnen voor proxy80, zodat die rechtstreeks onder mijn beheer staat ipv bij een ander persoon thuis.
Ik zal binnenkort even een andere oplossing verzinnen voor proxy80, zodat die rechtstreeks onder mijn beheer staat ipv bij een ander persoon thuis.
Verwijderd
Ugh, vanavond zit ik thuis
En niet achter mijn speleservertje
Maar maar maar, wel den hartelijkste dank voor de service 
(en nu maar morgen server omzetten:))
(en nu maar morgen server omzetten:))
Nu deze post toch weer omhoog is: 70% van mijn blokjes komen wel door, dus off-line is een groot woord.
Schade valt dus heel erg mee.
PS, Dsmarty, laat je niet gek maakkûh.
Schade valt dus heel erg mee.
PS, Dsmarty, laat je niet gek maakkûh.
>>Ik zal binnenkort even een andere oplossing verzinnen voor proxy80, zodat die rechtstreeks onder mijn beheer staat ipv bij een ander persoon thuis.
huh? heb je proxy80 niet zelf draaien dan?
Draait bij een vriend van mij, gewoon een linux bakkie dat op poort 80 alle wu'tjes afvangt en doorstuurt naar mijn hoofdproxy.Op donderdag 07 december 2000 15:10 schreef Frenzy het volgende:
>>Ik zal binnenkort even een andere oplossing verzinnen voor proxy80, zodat die rechtstreeks onder mijn beheer staat ipv bij een ander persoon thuis.
Pagina: 1