Live of I-mode

Pagina: 1
Acties:

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02-2025
Er staan zoveel berichten dat ik niet weet waar ik het moet zoeken..Ik kan nergens vinden wat de voordelen en nadelen tegenover elkaar zijn.

Ik wil een nieuw abo afsluiten, maar kan niet kiezen tussen imode of live

Grtz Desphex

Verwijderd

Of T-Zones :X

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02-2025
Wil prijs kwaliteit verhouding weten..

Verwijderd

T-Zones is nog net nieuw, dus weet niet hoe betrouwbaar het is. Vodafone (heb ik zelf) vond ik wat beter dan I-mode. I-mode blijft btje achter bij VLive! en VLive! wordt verder en verder uitgebreidt. Ik persoonlijk zou zeker voor VLive! kiezen.

Grtz

Verwijderd

Dan zou ik voor orange share gaan :) Onbeperkt GPRS voor 6 euro in de maand, wat uiteraard van je belbundel afgaat! Ik gebruik share ook al sinds de eerste dag dat het er was (toen nog D* extended) en het is echt ideaal. Je hebt natuurlijk niet al die (wel of niet) koele services, maar die zijn ook op vele andere wapsites te vinden (bv reisinfo, weerbericht, tvgids, belbios, dat soort dingen). En als je dan een telefoon neemt die ook nog eens cHTML ondersteunt (zoals Siemens S55), dan kun je ook i-mode sites bekijken!

Ik ben er iig tevreden mee :)

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Als je Vodafone Live en I-mode tegen elkaar afzet, zal je zien dat I-mode beter is. Live is meer WAP met kleurtjes, terwijl I-mode een speciaal ontwikkeld platform is. En test het zelf bij een primafoon en een vodafone citypoint.

Succes is een keuze

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 20:45

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
en ik heb Telfort GPRS, 1,50 per MB :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
ik zelf zou kiezen voor Vodafone Live omdat ik vind dat de toestellen mooier en betrouwbaarder zijn. voorbeeld:
neem nou de Toshiba TS21i als je die één keer uit je handen laat glippen(wat onmogelijk is door de grote:-P) is hij gelijk kapot..maar ik moet wel toegeven dat die Siemens M55 een erg goed toestel is.
Ik zou als ik jou was inderdaad eens om je heen kijken wat jij makkelijker vind.
Als je meer functies wil zou ik inderdaad I-mode nemen omdat dat nog steeds ontwikkeld en maar beter word.
Pagina: 1