Hallo,
ik heb een laptop met ingebouwde wlan de bekende 802.11b ofzo.
Ik woon in een nieuwbouw woning, geen idee wat gewapend beton precies inhoud, de vloeren zijn wel van beton en de muren zijn van voornamelijk voorzien van gips of iets dergelijks wat erop lijkt.
Ik wil in het hele huis WLAN hebben, dus draadloos internetten op alle PC`s en draadloos netwerk hebben op alle PC`s Er zijn totaal 3 PC`s die voorzien moeten worden van draadloze netwerkkaarten. En de laptop heeft er natuurlijk al 1.
Ik dacht aan de combinatie van:
3Com OfficeConnect 802.11g wireless gateway
en 3 netwerkkaartjes van het type:
Linksys wireless PCI kaart 54Mbit
Er is een kabel verbinding: chello.
Heb ik hier genoeg aan wat ik precies wil?
En de welbekende vraag zal totaal 2 etages redden ? Of zal ik nog wat extras moeten aanschaffen om een goed bereik te hebben ?
ik heb een laptop met ingebouwde wlan de bekende 802.11b ofzo.
Ik woon in een nieuwbouw woning, geen idee wat gewapend beton precies inhoud, de vloeren zijn wel van beton en de muren zijn van voornamelijk voorzien van gips of iets dergelijks wat erop lijkt.
Ik wil in het hele huis WLAN hebben, dus draadloos internetten op alle PC`s en draadloos netwerk hebben op alle PC`s Er zijn totaal 3 PC`s die voorzien moeten worden van draadloze netwerkkaarten. En de laptop heeft er natuurlijk al 1.
Ik dacht aan de combinatie van:
3Com OfficeConnect 802.11g wireless gateway
en 3 netwerkkaartjes van het type:
Linksys wireless PCI kaart 54Mbit
Er is een kabel verbinding: chello.
Heb ik hier genoeg aan wat ik precies wil?
En de welbekende vraag zal totaal 2 etages redden ? Of zal ik nog wat extras moeten aanschaffen om een goed bereik te hebben ?