[svn/subversion] windows client verrot?

Pagina: 1
Acties:

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 22:04

Gertjan

mmmm, beer...

Topicstarter
Ik heb een probleem met het ophalen van een repository van een Subversion server. De server draait op een linux (Suse 8.2) machine, en er is een repository aangemaakt met daarin een initiele layout voor het project, dat is allemaal goed gegaan. Ik heb de server gestart met "svnserve -d" en lokaal de repository ophalen gaat prima, met commando:

"svn checkout svn://localhost/srv/www/htdocs/svn/filesys"

Alleen als ik nu vanaf een windows pc dat commando probeer (en dan natuurlijk localhost vervangen door mijn ip) krijg ik de foutmelding:

svn: Malformed network data
svn: Malformed network data

2x achter mekaar idd. Ik heb dit met de 0.30 client vanaf verschillende pc's geprobeerd, maar lukt allemaal niet. Ook met een andere grafische client krijg ik dezelfde foutmelding.

Als ik echter vanaf een andere linux pc probeer de repository op te halen gaat dit prima. Lijkt er dus op dat de windows client niet goed werkt oid ...

Wat ik geprobeerd heb:
Ik heb dus de svn-0.30.0-setup.exe installatie geprobeerd:

C:\Documents and Settings\Gertjan>svn --version
svn, version 0.30.0 (r7178)

Ook heb ik de svn-win32-0.29.0.zip geprobeerd
Bij beide krijg ik 2x achter elkaar dus bovenstaande error

Onder linux heb ik de : subversion-0.27.0-29.i586.rpm geinstalleerd, die gebruikt client 0.17.1:

syb@horus:~> svn --version
svn, version 0.17.1 (dev build)

Die werkt dus lokaal en remote.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik moet neem ik aan een andere windows-client hebben, maar hoe kom ik daar aan? Of weet iemand een andere oplossing?

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 22:04

Gertjan

mmmm, beer...

Topicstarter
Subtiele trap