Ik heb de TU/e lapdoos 2003-2004 (NEC Versa P520) en sinds kort een probleempje. Bij de Network connections staan 6 iconen in 5 groepen: Dial-up: Inbellen TU/e, Internet Gateway: Internet Connection, LAN: Wireless en LAN2, VPN: VPN TU/e, Wizard: New Connection. Van al deze iconen doet alleen de laatste het nog (New Connection). Bij alle andere gebeurt er niets als ik er op dubbelclick en krijg ik de melding dat: An unexpected error occurred wanneer ik de properties wil bekijken. Hierna kan ik alleen op OK of op X clicken
Ik kan dus niet inbellen, en het wireless internet doet het ook niet, alleen het "gewone" ethernet doet het nog, alleen kan ik niets instellen. Ik heb de modem en de twee netwerkkaarten al opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet. Het einge wat ik nog kan verzinnen is de standaard NSC manier bij software problemen: een nieuwe image erop
Allen hier heb ik niet zoveel zin in, want dan moet ik alles weer opnieuw installeren/instellen. Bekend probleem/oplossing iemand???? 
Ai, hoort dit nou bij network troubleshooting????
Ai, hoort dit nou bij network troubleshooting????
[ Voor 4% gewijzigd door KC Boutiette op 07-10-2003 11:31 . Reden: Ander subforum ]