Toon posts:

[XP] In nero naam veranderen fout!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zooi foto's op cd gezet zonder een naam te geven aan bepaalde foto's. Nu wilde ik dat binnnen NERO (5.5.9.0) doen. Lukt allemaal prima(gewoon rename) maar als ik vervolgens de cd opstart om de foto's te bekijken kent xp die foto's niet meer. Dan moet ik handmatig elke foto apart opstarten in windows viewer.

Het waren jpeg files. Nu zijn het bestanden die windows niet kent!!! :'(
(overigens wel met de namen die ik in nero had ingevoerd 8)7
Wat kan ik hier aan doen?

NB Verander ik de namen in windows en brand ze dan met Nero dan gaat alles gewoon prima!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
heb je de extensie niet gewist? Vraag eens de properties op van de gebrande files , en zie eens welke extensie dat deze heeft!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Nou er staat als ik eigenschappen kies het volgende: naam bestand en daar onder dat het een bestand is. Staat dus niks over WAT voor een bestand. Wil ik het openen dan kan ik kiezen tussen programma zoeken via internet of zelf een programma kiezen. Kies ik zelf een programma dan kies ik bv windows viewer en dan doet hij het wel: maar dit moet ik per foto doen. Echt irritant

Is dit een bekend probleem bij dzeze versie van NERO? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:11 ]

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-09 17:29

antimute

Developer

Zoals tc982 al zei: je hebt de naam aangepast: foto01.jpg -> feestjeoma en dus vergeten er weer .jpg achter te zetten. Jammer.....

[ Voor 3% gewijzigd door antimute op 07-10-2003 11:16 ]

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:00
idd

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dom zeg. nou bedankt voor de info iig. Ik zal jpg er maar weer achter zetten dan

Jullie hebben gelijk. Topic kan gesloten worden _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:23 . Reden: UItgetest en het werkt ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK :P

Met het gevaar dat het onbedoeld "inwrijven" lijkt: trouwens is het gebruik en bestaan van extenties iets dat toch eigenlijk een van de basics van (Windows) bestandsbeheer is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.