Toon posts:

[office xp] Word geeft problemen met organigram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, als ik bij een gebruiker een document wil openen waar een organigram in verwerkt zit, dan is dat geen probleem....... Totdat ik het organigram wil bewerken.

Als ik dat op de ene machine doe, dan opent hij een of ander programma(binnen word) dat de organigrammen kan bewerken.
Maar doe ik dit op de machine waar het om gaat dan krijg ik gewoon een soort tekstvak erom heen en kan ik het daar in wijzigen....

Komt iemand dit bekend voor en zoja hoe is dit op te lossen???

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Op de ene computer zit waarschijnlijk Visio geinstalleerd, in visio is het mogelijk om een organOgram te wijzigen

E-Developing

Verwijderd

Topicstarter
Batsies schreef op 07 oktober 2003 @ 11:11:
Op de ene computer zit waarschijnlijk Visio geinstalleerd, in visio is het mogelijk om een organOgram te wijzigen
Had ik ook al naar gekeken, maar dit is helaas niet het geval

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Moet je is proberen om het organogram te slecteren, dan zie je linksonder "double click to open with visio" als dit niet het geval is, dan weet ik het niet atm

E-Developing

Verwijderd

Topicstarter
Batsies schreef op 07 oktober 2003 @ 11:21:
Moet je is proberen om het organogram te slecteren, dan zie je linksonder "double click to open with visio" als dit niet het geval is, dan weet ik het niet atm
Ik heb dit even geprobeerd, maar echter zonder resultaat.
Er zit ook geen Visio op de machine, maar dat staat op geen enkele machine geinstalleerd.

Ik heb de setup van office ook al eens opnieuw laten draaien en alles toegevoegd wat maar mogelijk was, alleen mocht dit ook niet baten.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee???
Pagina: 1