Toon posts:

Spontaan reboot, Voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een upgrade gekocht, het loopt allemaal prima alleen als ik simcity ga spelen klap hij na + - 10min naar de desktop. Ik heb een 300watt no-name voeding en ik denk haast dat dit het probleem is, maar ik wil het toch even chekken.

(Systeem, XP2500+, EPOX-8RDA3G, 512mb drr 333mhz, radeon 9200, 2x maxtor 30gig hdd en een brandertje)

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 19:33
Niet toevallig in de bios ingesteld dat ie om de zoveel tijd moet gaan restarten?
Anders zou het eventueel de voeding kunnen zijn ja.

Verwijderd

Heb je het ook met andere programma's geprobeerd, waarvan je weet dat ze je PC net zoveel of meer belasten dan SimCity? Zou best een voedingsprobleem kunnen zijn als hij het consequent doet bij hoge systeembelasting. Als het bij 'zwaardere' programma's niet gebeurd, zou ik het wel ergens anders in zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
De topic titel klopt niet, sorry.. Hij reboot niet, maar hij klapt naar de desktop.

[Het is nog vroeg :Z ]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 10:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even de Idle spanning:

+5 = 5.026
+12 = 11.673
-5 = 5.149

Ik heb geen id of deze goed of slecht zijn.

Verwijderd

Lijken normaal, heb hier last van omdat de geheugetimings te krap waren, probeer deze is op defatult te zetten. Voltage van mijn 3.3 is ook maar 2.95 volt en ik heb een 400watt voeding.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Die spanningen zitten wel goed naar mijn idee, Als je OS XP is heb je automatic reboot @ error wel uit staan hoop ik?

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
Als jij me kan vertellen waar ik dat kan controleren :D

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
richard_1st schreef op 07 oktober 2003 @ 10:16:
Niet toevallig in de bios ingesteld dat ie om de zoveel tijd moet gaan restarten?
Ik weet niet wat jij voor een BIOS hebt ? Dit is nl. redelijk uniek.

-

Verwijderd

Juicy schreef op 07 oktober 2003 @ 10:47:
[...]

Ik weet niet wat jij voor een BIOS hebt ? Dit is nl. redelijk uniek.
IDD begreep het ook niet echt.

Is het geen hitte probleem?

Verwijderd

Andere vraag: Simcity legaal? of Simcity hacked-warez?

Heb je het ook met andere games/toepassingen of alleen met simcity?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:11 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart voldoet totaal niet aan de normen. Als je netjes vooronderzoek had gedaan door o.a. de FAQ/beleid van het probleem-gerelateerde subforum te lezen, dan had je het wel begrepen :) Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.