Toon posts:

Diagnostich programma voor videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een diagnostsich programma voor je videokaart, waarmee je kan kijken of er iets mis is?

Deze topic zal wel snel dicht gaan, omdat het een zogenaamde "searchvraag" is, maar ik kan jullie al vertellen dat ik zelf al op verschillende plekken heb gezocht en niets heb gevonden.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:15
Welke vidkaart? je 9800 pro? iig niet voor de temperatuur oid, daar hebbik zelf al uitvoerig naar gezocht, waar heb je trouwens op gezocht?

kweet wel dat je proggies hebt om te zien hoe snel je core en mem en zow loopt, zijn van die overclock proggies, maar daar ben je niet naar op zoek neem ik aan :P

[ Voor 38% gewijzigd door Henk op 07-10-2003 09:58 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21

Outerspace

Admin General Chat
Hier lees dit eens
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

en hier
en hier
Deze topic zal wel snel dicht gaan, omdat het een zogenaamde "searchvraag" is, maar ik kan jullie al vertellen dat ik zelf al op verschillende plekken heb gezocht en niets heb gevonden
Blijkbaar niet goed gezocht ;)

@Twisted Bunny = Ok. heb veranderd

[ Voor 126% gewijzigd door Outerspace op 07-10-2003 10:11 ]

Wauw, een sig!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

De TS zoekt "diagnostic tools" geen "benchmark tools". Wat ik me daarbij voorstel is een programma dat alle interne functies van een kaart kan onderzoeken.

offtopic:
@Outerspace -> :D

[ Voor 21% gewijzigd door Twisted op 08-10-2003 09:29 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Twisted_Bunny schreef op 07 October 2003 @ 10:09:
De TS zoekt "diagnostic tools" geen "benchmark tools". Wat ik me daarbij voorstel is een programma dat alle interne functies van een kaart kan onderzoeken.
Daar ben ik inderdaad naar opzoek ja.

Het gaat hier inderdaad om mijn 9800 pro van sapphire. Sorry had ik in mijn startpost moeten vermelden.

Ik had gezocht op "diagnostic program/tool graphic card". Of iets in die zin.

Verwijderd

Norton SystemWorks 2003 en SiSoft Sandra 2003 zijn ongetijfeld handige programma's, die bij uitstek zijn geschikt om de eventuele mankementen aan je hardware op te sporen. :P

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:15
hmzz... en wat wil je er mee vinden dan? mankementen? wat voor mankement? wanneer treedt het op? als je iets meer info geeft kunnen wij het jou makkelijker maken ;) iets duidelijkere startpost dus :)
want het lijkt me sterk dat je niet vermoedt dat er iets mis is maar gewoon ff voor de grap wilt kijken ;)
Pagina: 1