Toon posts:

[XP] System Restore branden, verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de system restore bestanden en mappen te branden, en ze daarna te verwijderen?
Kan je daarna die gebrande bestanden weer gebruiken voor een system restore?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 08:27:
Is het mogelijk om de system restore bestanden en mappen te branden, en ze daarna te verwijderen?
Kan je daarna die gebrande bestanden weer gebruiken voor een system restore?
Ben ik nou dom of is die vraag nu een beetje maf :?

Ik bedoel, waarom wil je het doen en wat wil je nu precies doen?

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil na een installatie een system restore point maken en die dan op cd branden.
Als dat gedaan is de bestanden, mappen van de system restore op de HD te verwijderen.
Als XP ooit probs gaat geven die gebranden files weer gebruiken voor een system restore

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

System restore points worden ook opgeslagen in je registry. Ik weet niet hoe dynamisch dit is maar kan me voorstellen op het moment dat windows detecteerd dat de bestanden er niet meer zijn de registry gaat bijwerken en dan heb je niets aan de cd-rom met je restore points omdat windows ze niet meer wil restoren omdat ze niet meer in je registry aanwezig zijn.

Maar wat wil je precies bereiken? meer vrije ruimte op de harde schijf?

Bij elke verandering op jou systeem krijg je een nieuwe system restore point ook vaak bij installeren nieuwe drivers en zeker als ze niet digital signed zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door mutsje op 07-10-2003 08:38 ]

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Waarom maak je niet gewoon een image dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geen andere oplossingen en wat ik wil bereiken doet er toch ook niet toe?
Wat ik wil weten of mijn vraag mogelijk is en waarom wel niet

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 08:55:
Ik wil geen andere oplossingen en wat ik wil bereiken doet er toch ook niet toe?
We stellen de vraag omdat jouw voorgestelde oplossing, voor het probleem wat we dus willen weten, een beetje vreemd en misschien zelfs onmogelijk is. Er zijn waarschijnlijk andere oplossingen die gegarandeerd wel werken. Die kunnen we best geven, maar dan moeten we jouw achterliggende gedachte weten; wat wil je bereiken.
Wat ik wil weten of mijn vraag mogelijk is en waarom wel niet
Daar is dan maar 1 antwoord op: probeer het eens.
Ik denk dat niemand heeft het geprobeerd heeft, omdat een ghost image van je systeem een veel beter alternatief is, dan jouw gegeven oplossing.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Goeije vraag. Ik ben erg sceptisch over het mogelijke resultaat van het branden van een system restore. Maareh net als alle andere reageerders kan ik niet inhoudelijk verklaren waarom het wel/niet kan.
Hopelijk komt hierna iemand die dit wel kan??? *Schop *

ps zet duidelijk in je start post dat je niet geinteresseerd bent in andere methoden die tot het zelfde resultaat leiden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 12:24 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:22:

ps zet duidelijk in je start post dat je niet geinteresseerd bent in andere methoden die tot het zelfde resultaat leiden.
Make that: beter en gegarandeerd resultaat ipv het zelfde resultaat... ;)

Strava

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:22:
Puur uit interesse, maar kan je dit verklaren? Ik ga ervan uit dat topic starter een bepaald probleem heeft, waar hij een oplossing voor zoekt. Het is toch beter om het probleem op te lossen (op een aantal mogelijke manieren), dan om je vast te staren op een bepaalde mogelijke, dan wel niet mogelijke, oplossing.

Het is dan ook een discussie forum ;)
Pagina: 1