Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraag over samsung a800: hoe headset comb. met voice control

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ola,

ik heb een samsumg a800 telefoon, je kent ze wel zo'n telefoon waar half vrouwelijk nederland mee rondloopt. Goed probleem/vraagstelling is als volgt:

ik gebruik mijn headset om relaxt te bellen (en andere shit tegelijk te doen), maar wil graag ook voicedialing gebruiken. in het boekje staat dat het kan, bij menu voicedialing??? ik zitten zoeken (je kent het wel), maar niks hoor; er is geen fuck te vinden over deze optie in het menu.

Dus als iemand weet hoe ik mijn telefoon kan gebruiken in combinatie met headset en voicedialing ben ik een gelukkig man!

• Tennisbal
subtiele kick

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

grove kick

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 00:32

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Ik weet niet wat voor handleiding jij hebt, maar in die van mij staat het er gewoon in en ook hoe je het moet doen. :) (begin bij blz. 55 en dan blz. 77 en verder)

In menu: telefoonlijst kun je bij optie 5 (ja, je moet even scrollen voor optie 5) een stuk of 20 opnames maken voor voice dialing.
Telefoonlijst kun je vinden daar waar je je telefoonnummers hebt opgeslagen.

Menu voice functies (blz 77) wijst zich eigenlijk vanzelf als je het op je telefoontje gevonden hebt. Hier heb je echt geen handleiding voor nodig. O-)

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Wil hier even geen apart topic voor openen, maar is er een "shortcut" voor voice dialing? (Samsung T100, waarschijnlijk zelfde type menu, vandaar dat ik het hier vraag.)

Als ik nu voice-dialling wil gebruiken, dan moet ik eerst het halve menu door, de naam inspreken en dan werkt het.

Nou had ik op m'n oude Motorola V50 een simpel knopje, waarmee voice-dialling geactiveerd werd, is er ook zoiets voor de T100?

• Tennisbal
idd

heb ik dus ook; ik wil dus graag met meteen kunnen bellen; dus als ik headset erin plug dan meteen kunnen bellen; dus bv door een naam in te spreken meteen die persoon bellen

• Tennisbal
is er dan echt niemand die hier een antwoord op weet?????????

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Op pagina 91 van de handleiding staat hoe je het moet activeren (icm klepje)
Daarna prik je je meegeleverde headset erin, en that's it.
(knopjes op je headset hebben ook een activeringsfunctie).

En waarom is de A800 een vrouwelijke telefoon?
Ik heb er ook een, en ik vind er niks vrouwelijks aan, gewoon prima foon!
Pagina: 1