Toon posts:

[PCTV Rave] btb9x9 generic drivers probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de generic drivers geinstalleerd, 2 soorten zelfs, en ze geven hetzelfde probleem: zwart-wit beeld of iig erg vreemde grijs-achtige kleuren.
Het leuke is dat ik nu wel ineens teletekst erop heb (dat wist ik niet!) en dat ik via b!tv (een frans programma) een EPG (electronic program guide) kan installeren.
Nou wil ik: of beter beeld met de huidige drivers, of de oude drivers weer installeren.
Dit laatste lukt dus helaas niet. Zijn er tools om alle tv-drivers te wissen? als ik de nieuwste drivers van pinnacle installeer zegt ie dat de software installatie mislukt is.

wie kan me helpen?

Daan

Verwijderd

Mbt de pinnacle software is er een regclean tooltje : http://www.pinnaclesys.co...ctID=306&SubDocTypesID=67

Ik heb zelf ook een PCTV Rave kaartje, gebruik m met plezier (nu wel :)) , door in windows GEEN drivers te installeren, en DScaler te gebruiken.
Dit pakketje is vergeleken met die :r pinnacle-rommel SUPER

Verwijderd

Topicstarter
aha... goed id!
ik heb t gevoel dat die generic drivers de chip niet goed ondersteunen ofzo (staat er toch bij, maar goed)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik vraag me af waarom iedereen problemen heeft met de Rave en/of de bijgeleverde software. :?
Bij mij werkt het perfect, echt een superstrak beeld.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar als je nieuwe drivers wil installeren gaat er meestal wat mis met die k*t assistant. Ook als het tv-kijk programma (vision) vastloopt, kan je m niet opnieuw starten want de kaart is dan nog in gebruik. ben er niet heel tevreden over dus.
en ik kan nu de echte drivers niet meer aan de praat krijgen. hij zegt dat de software-install niet goed is gegaan.
bah!