Toon posts:

Toetsenborden met laptop flat key's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik hoop dat ik hierover en topic mag openen aangezien ik bij search functie alleen maar oude topic's vond :)
Ok het zit zo heb vanmiddag dit toetsenbord gekocht omdat ik het er erg netjes vond uitzien :

http://www.coolermaster.c...-US1+Q%20Alloy%20Keyboard

Nog een plaatje :

http://members.lycos.nl/d...upload/uploads/ntzc80.jpg

1ste indruk : Typt erg fijn wel even wennnen aan al die toetsen die zo op elkaar gepropt zitten (ben zo'n oud hardcore tobo gewent :+ )
Mijn vraag is : weet iemand of er zo'n tobo als dit bestaat maar dan gewoon normale grote ? (dan kan ik die eventueel bestellen)

edit : misschien eentje met ook een paar van die multimedia toetsen erop ?
Help me out _/-\o_

Dus pijltjes toetsen op de normale plek want ik game ook nog wel eens en als ik hier binnen 5 dagen nog niet lekker mee overweg kan ruil ik hem om voor zo'n zwart multimedia bord van microsoft denk ik B)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 00:08 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Mooi strak design wel, maar typt het ook een beetje fatsoenlijk? Vooral het middengedeelte (pijltjes en home/end/enz blok) lijkt me erg vervelend werken zo...

Ik geloof dat ik van Compaq wel een keer een fullsize keyboard met platte toetsen heb gezien, maar deze typte voor geen meter, en ik heb helaas ook het typenummer hiervan niet gezien.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Die Coolermaster typt echt als een laptop. Een vriend van me gebruikt hem voor zijn XboX.
Lijkt me niet echt prettig om zoiets altijd als tobo te gebruiken ... :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 14:47

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://img.neoseeker.com/p/Hardware/Input_Devices/Keyboards/Silitek_SK-7100_profilelarge.gif

Destijds gekocht bij Mycom, maar ik geloof dat ze hem niet meer hebben. In ieder geval met laptop toetsen / geintegreerde muis / draadloos / en zeer, zeer batterijvriendelijk.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Topicstarter
Deze typt erg lkkr moet ik zeggen en ook niet hard ofzo wat ook wel een een voordeel kan zijn :)
Maar ik vind design ook belangrijk vandaar dat ik deze heb gekocht en aan het testen ben maar had dus liever normale maten gehad en hier en daar nog een multimedia knopje
Ik heb tot nu toe geen irritaties gehad :+

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel gewoon voor een normale pc dus muis erop is niet nodig en ik zie dat bij jouw ook alles bij elkaar gepropt zit :X dat vindt ik dus jammer :9
maaaaar jij hebt wel multimedia toetsen ? of is dat at anders ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 00:19 ]

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 14:47

Dutch_guy

WYSIWYG

Ja een aantal multimedia toesten.

Ik vind het super werken die laptop toetsen, typt lekker licht en op m'n werk ben ik ook altijd aan het werk op een laptop, dus ik ben het wel gewend.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Topicstarter
nu dit topic tog gelezen word wie verteld mij even hoe ik een plaatje plaats hier op dit forum en niet moet uploaden en link geef
Gewoon (IMG) ervoor ofzo ??? zie hier namelijk nergens een knop voor :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 00:26:
nu dit topic tog gelezen word wie verteld mij even hoe ik een plaatje plaats hier op dit forum en niet moet uploaden en link geef
Gewoon (IMG) ervoor ofzo ??? zie hier namelijk nergens een knop voor :?
moet je even in de FAQ kijken, staat het in ;)
code:
1
[img]www.adresvanhetplaatje.com/plaatje.jpg[/img]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ow hehe oeps tnx :>

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:32

MaNdM

1000-dingen-doekje

dreeke schreef op 07 October 2003 @ 00:10:
Die Coolermaster typt echt als een laptop. Een vriend van me gebruikt hem voor zijn XboX.
Lijkt me niet echt prettig om zoiets altijd als tobo te gebruiken ... :)
Ik heb geen PC maar alleen een laptop, kortom ik gebruik geen ramplanken meer zoals gebruikelijk is bij een PC. Mijn ervaring is dat ik minder snel vermoeide handen heb van het typen omdat de aanslagen rustiger zijn en minder ver van elkaar liggen. Het is natuurlijk heel persoonlijk wat iemand fijn vind :) maar ik vind het prettig werken.

To be determined...

Pagina: 1