msn belgië stopt ermee?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:03

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
hey hey

Er is onlangs op het nieuws gekomen dat msn België er mee ging stoppen.
de reden zou zijn dat msn te veel misbruikt word, het zou ook veel gebruikt worden door pedofielen.

Ze zeiden dat msn er op 15 oktober mee ging stoppen.
Op www.msn.be kan ik er niets van vinden.

Dus mijn vraag is nu of dat er iemand iets meer over weet.
want als ik msn moet gaan missen, ga ik zware afkick verschijnselen krijgen denk ik...

De Nederbelg !

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Welk nieuws was dat dan? Staat er niets op die website? Klinkt mij een beetje vreemd in de oren namelijk.

Ik weet wel dat je MSN dan niet meer kunt gebruiken met software van andere fabrikanten. Bedoel je dat niet?

[ Voor 5% gewijzigd door dreeke op 06-10-2003 23:57 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
dreeke schreef op 06 October 2003 @ 23:57:
Welk nieuws was dat dan? Staat er niets op die website? Klinkt mij een beetje vreemd in de oren namelijk.

Ik weet wel dat je MSN dan niet meer kunt gebruiken met software van andere fabrikanten. Bedoel je dat niet?
het stond onderandere in de gazet van antwerpen

ik kan het artikkel nu niet direct terug vinden

De Nederbelg !

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09 21:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

Waarschijnlijk bedoel je MSN chat wat in het nieuws is geweest. Dat is heel wat anders dan MSN messanger of de MSN site :)

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
idd, de chatboxen van msn op het web gingen weg, ook hier in Nederland. Msn niet, want daar moet je echt een mailadres toevoegen en acepteren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 06 October 2003 @ 23:58:
Waarschijnlijk bedoel je MSN chat wat in het nieuws is geweest. Dat is heel wat anders dan MSN messanger of de MSN site :)
heb het juist ff opgezocht, en je hebt gelijk :)

het artikkel:

MSN.be, de populairste website in België, sluit op 14 oktober de chatkanalen op de site. Ook in de andere Europese landen, in het Midden-Oosten en in Afrika stopt Microsoft, de eigenaar van MSN.be, met het aanbieden van chatkanalen. Microsoft neemt deze drastische maatregel omdat het onmogelijk blijkt om de chatruimtes voldoende te beveiligen tegen pedofielen, reclame voor sites met aanstootgevende inhoud en spam.

De Nederbelg !

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Fijn dat die zieke mannetjes het weer moeten verpesten voor de rest. Gewoon met hun poten van kinderen afblijven :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Klopt, chat.msn.be/chat.msn.nl gaan er binnenkort uit, zie nieuws: MSN gaat chatrooms per 14 oktober sluiten :)

Messenger blijft gewoon wel bestaan. 't Is ook al eerder langsgekomen, zie MSN gaat op 4 oktober verdwijnen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.