Ik heb nu zo'n 5 dagen al 2 raptor-broertjes op mijn Sil 3112 op A7N8X Deluxe rev 2.0 in RAID0 hangen, supersnel, en ik dacht: laat ik eens ff benchen in PCMark2002:
(geen plaatjes host beschikbaar, overtikwerk):
Hard Disk - Cached file write 54,0 MB/s
Hard Disk - Uncached file write 73,4 MB/s
Hard Disk - Cached file read 69,3 MB/s
Hard Disk - Uncached file read 73,4MB/s
Hard Disk - File copy 21,1 MB/s
Dit komt neer op een HDD score van 1911
Ze hebben ook een zusje, namelijk een Western Digital Caviar 800JB 8MB 7200RPM, gewoon aan de P-ATA controller.
Wat mij opvalt: uncached is het kreng verdorie sneller (!!!). Is d'r geen manier om dat uit te zetten (en dat hij ook sneller is, in games die wel Cache willen gebruiken)? Of is dat iets vaags van deze test? (madonion/futuremark staat bij mij nou niet bepaald... gerespecteerd in het vaandel als betrouwbaar).
(geen plaatjes host beschikbaar, overtikwerk):
Hard Disk - Cached file write 54,0 MB/s
Hard Disk - Uncached file write 73,4 MB/s
Hard Disk - Cached file read 69,3 MB/s
Hard Disk - Uncached file read 73,4MB/s
Hard Disk - File copy 21,1 MB/s
Dit komt neer op een HDD score van 1911
Ze hebben ook een zusje, namelijk een Western Digital Caviar 800JB 8MB 7200RPM, gewoon aan de P-ATA controller.
Wat mij opvalt: uncached is het kreng verdorie sneller (!!!). Is d'r geen manier om dat uit te zetten (en dat hij ook sneller is, in games die wel Cache willen gebruiken)? Of is dat iets vaags van deze test? (madonion/futuremark staat bij mij nou niet bepaald... gerespecteerd in het vaandel als betrouwbaar).