Toon posts:

[Win 2k] Terugbel functie, pc neemt niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik verbinding maak met de zaak bel ik in via een isdn lijn. Voorheen had ik windows 98 en zodra ik inbelde, belde de router me automatisch terug. Zo kostte het mij geen telefoon tikken. Aangezien we nu zijn overgestapt op windows 2000 heb ik de verbinding dus opnieuw moeten instellen.

Nu zit ik alleen met 1 probleem, de pc neemt het inkomende gesprek niet op. Via de isdn log kan ik zien dat de router van de zaak me belt, alleen de pc doet er verder niks mee. Als ik de verbinding in xp maak, neemt de computer wel automatisch op.

Weet iemand of je in windows 2000 iets moet instellen om de binnekomende gesprekken op te nemen, of doe ik iets anders fout, in xp hoefde ik iig helemaal niks in te stellen.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Windows 2000 hoef je niets in te stellen om een machine te laten terug bellen. Misschien dat je nog even in je dailup properties moet kijken of je niet iets veranderd hebt. Wat wel handig kan zijn is als je in system/application log even gaat kijken naar eventuele foutmeldingen zodat we hier gerichter kunnen zoeken (belt zelf in op windows nt4 doos analoog met windows 2000 laptop en wordt keurig terug gebeld).

Verwijderd

Topicstarter
Mja, ik heb niks ingesteld en de pc neemt de binnekomende lijn niet op....

bij dailup properties kan ik niks apparts vinden... Verder heb ik er ook geen software op staan die de eventuele gesprekken op zou kunnen nemen...

:S

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 16:33:
Mja, ik heb niks ingesteld en de pc neemt de binnekomende lijn niet op....

bij dailup properties kan ik niks apparts vinden... Verder heb ik er ook geen software op staan die de eventuele gesprekken op zou kunnen nemen...

:S
Zet eens het ATS0=2 in je modem properties :?

SO=2 betekent na 2x bellen opnemen :)

2 sec google op Hayes commando set :)

klik

Eerste en 2e link :P

[ Voor 19% gewijzigd door aReaRe op 07-10-2003 17:46 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ik nergens instellen... heb een Teles intern ISDN pci modem....

Erg vaag..

:?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je eigenlijk met die link die je me gaf ? Wat kan ik met die commando's dan ?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@ TS:

Google Teles en XP leverde dit op: klik

3e linkje: • http://www.google.nl/url?.../teles-xp-prof.html&e=42]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zelf de laatste post gemaakt hebt - edit dan aub je laatste post in plaats van er een nieuwe post bij te maken. Wat je nu doet zorgt er voor dat je topic weer bovenaan de topiclijst springt, en dat kan niet de bedoeling zijn :)

Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done eventjes :)

Verwijderd

Topicstarter
@ elevator, oke ik zal er rekening mee houden.

@ Riemer Reinalda, de isdn kaart is juist geinstalleerd, dat was het punt dus niet. Ik kan bijvoorbeeld wel gewoon verbinding krijgen via het internet via een planet/zon enz.

Het enige wat dus niet werkt, is dat windows 2000 de binnenkomende lijn niet opneemt... via de isdn log zie ik duidelijk een gesprek binnenkomen, maar hij neemt niks op.

Niemand die dit probleem ook ooit heeft gehad :?

Verwijderd

Topicstarter
Schop
Pagina: 1