Toon posts:

IRC disconnecting problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word op alle IRC servers elke paar minuten eruit gegooid met dit bericht:
Ping? Pong!
-
* [10053] Software caused connection abort
-
* Disconnected
-
* Connecting to sgf.se.eu.wondernet.nu (6667)
-
* Identd request from 213.113.60.98

echt enorm irritant..dus ik dacht, even opnieuw mIRC installeren..ik de hele boel verwijderd...echt alles eraf gehaald..en toen reconnecten na een install van de nieuwste mIRC en nog steeds dit probleem..word er echt gestoord van..iemand een idee? plz help me!!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:21
Hmm daar heb ik dus ook veel last van, vaak als me pc langer dan een aantal dagen draait.
Ik dacht ook dat het aan de mirc lag, maar nu ga ik twijfelen. Misschien dat het te maken heeft met de server waarop je zit ofzo...

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het dus altijd..me pc start ik op..mirc aan..en 5 mins later ben ik er weer af...
uhm de server? nee..
1) anderen op de server hebben geen last
2) zit op stuk of 5 servers en alle 5 doen ze het

erg irritant :S

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

ISP die meschien beetje weirdo doet?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ligt waarschijnlijk aan je verbinding, als ik zo de search resultaten bekijk...

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 19:47

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgens mij ben ik hiervoor eens op zoektocht geweest,en als je dan ook in het mirc forum kijkt,dan weten ze het eigelijk ook niet.het kan dus vanalles zijn :) kan aan alle kanten liggen,zo...hier heb je wat aan :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
maarja dat schiet niet echt op....want er zou toch een oplossing voor moeten zijn...hiervoor nooit problemen gehad...heb dit probleem met ICQ/MSN/FLASHFXP/MIRC
niet echt tof dus :(

Verwijderd

Het kan idd van alles zijn, hier was laatst dit topic nog over :) Het ligt idd wel aan jouw config, de melding geeft aan dat er iets niet klopt client-side.

Zie hier voor een aantal zaken die bij andere mensen hebben geholpen met het oplossen van dit probleem.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 17:48:
maarja dat schiet niet echt op....want er zou toch een oplossing voor moeten zijn...hiervoor nooit problemen gehad...heb dit probleem met ICQ/MSN/FLASHFXP/MIRC
niet echt tof dus :(
Ik heb even geloerd en aan je IP gezien dat je dailup hebt.
Zelf had ik op MSN ook regelmatig disconnects toen ik nog met 56k op het internet surfte, maar nu met ADSL geen problemen (als voorbeeld: een week lang met irc.tweakers.net verbonden - niet dat dat kwa kosten/bereikbaarheid met een telefoonlijn zou lukken :P).

Verwijderd

mischien brakke netwerk kabel?

iig als msn ook steeds disconnect ofzo

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik had dit ook, was bij mij een Winsock error, heb hem op de één of andere manier geüpdate en toen was het over.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Pagina: 1