Scherm doet ineens erg vaag 8)7

Pagina: 1
Acties:

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 16:22
Ik kom net thuis en ik zet dus mijn pc aan. Ik kijk naar me scherm en het beeld is gewoon erg groen :/
Stel je scherm maar in zonder rood en zo zie ik me scherm nu :'(

Maar eerst was het dat al ik rustig een duwtje gaf tegen me monitor of hem van hoogte verstelde dat alles were normaal was. Dit is nu niet meer het geval :(

Mijn vraag was waar kan dit aan liggen :?

Kabelbreuk :? of iets anders :? van garantie is geen spraken meer omdat die verlopen is.

Het scherm is trouwens een no name scherm wat erg lijkt op een ctx model.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt als rot kontactje in je kabel/monitor (zeker als het met een klopje over is). Laat 'm door een reparatiebedrijf nakijken en schoonmaken :) dat helpt meestal enorm :)

• sarlo
HunterPro schreef op 06 October 2003 @ 22:12:
Klinkt als rot kontactje in je kabel/monitor (zeker als het met een klopje over is). Laat 'm door een reparatiebedrijf nakijken en schoonmaken :) dat helpt meestal enorm :)
Dat is een mogelijkheid :) maar wat zijn de kosten hier van :? aangezien ik niet erg veel ga uitgeven omdat ik het geld gewoon niet hebt op het moment.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Ja lijkt zeer op een breuk in de kabel, als deze niet los acher in de monitor zit heefter weinig anders zin dan of je er bij neerlegen of hem laten repareren.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
stekertje wat er niet lekker in zit ?... natuurlijk moeilijk te zeggen; test zelf anders
is met een ander beeldscherm. Laten repararen heeft zelfs voor 19 " monitoren
weinig zin mocht er echt een elektronisch defect zijn aangezien een nieuwe
monitor 19 " waarschijnlijk minder zal kosten.

Succes er mee.

[ Voor 4% gewijzigd door avon op 07-10-2003 10:33 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• sarlo
Ja het licht wel aan het scherm dat heb ik gelijk gestest met een 14 inch.
Dan laat ik er eerst wel even naar kijken door een kennis van me (electricien) en als het niet anders kan haal ik dan wel een nieuwe :(
Pagina: 1