Hoi ik heb een paar vragen misschien kan iemand helpen. Pentium 4 3.ghz met mobo P4 p800 van Asus , Ati Radeon 9700 pro , 2 x 256 DDR in dual channel HyperX 400 mhz CL2 Kingston. Ik heb probleem met spelletjes. Tijdens het spelen van bijvoorbeeld Battelfield 1942 gaat het spel ( spontaan ) uit , en dan beland ik terug bij XP (alle updates , ook de nieuwste drivers en direct x9). Eers dacht ik dat het probleem veroorzakt wordt door de geheugen , omdat het niet in de recomemded lijst van moederbodr Asus stond.Toen had ik besloten een andre geheugen te gaan kopen : TwinMos ook 2x 256ddr 400mhz cl2. De verkoper was helemaal met mij eens dat het probleem aan de HyperX lag. Tja
niet dus , nou heb ik die TwinMos en het is nog hetzelfde. Ik zit nou met meer dan een GB aan geheugen ( dumbo die ik ben ) en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb nog vermoeden dat het misschien aan de videokaart ligt maar dat hoop ik niet. In het boekje van de moederbord staat er iets over de nummers die erin geprint zijn. Alle karten die boven PN xxx-xxxxx-30 zijn goed en die van mij zit daaronder. If installing the Ati 9500 or 9700 pro series use only the card version Pnxxx-xxxxx-30 or later , for optimum performance and overclocking stability.
Kan iemand helpen ? plz
Kan iemand helpen ? plz