Ik heb sinds enkele dagen Windows 2003 & Exchange 2003 hier draaien voor educatieve doeleinden (studentenlicentie & 120 day trial)
Outlook Web Access en zo werken allemaal. Maar mijn provider blokkeert uitgaande verbindingen op poort 25 dus kan ik geen mails extern sturen met exchange.
Is er ook zoiets als smtp connectors of zo?
Een pop connector kan mails afhalen van pop3 accounts en die in exchange droppen, kan ik ook mails voor extern uit exchange halen en via m'n isp-smtp-server versturen?
Op Google en zo vond ik enkel zaken ivm connectors en zo, maar dat moet m'n provider ook ondersteunen als ik het goed begrijp. Alles draait dus op een doodgewoon ADSL-lijntje
Edit: in de event viewer komt de foutmelding zelfs niet voor
Outlook Web Access en zo werken allemaal. Maar mijn provider blokkeert uitgaande verbindingen op poort 25 dus kan ik geen mails extern sturen met exchange.
Is er ook zoiets als smtp connectors of zo?
Een pop connector kan mails afhalen van pop3 accounts en die in exchange droppen, kan ik ook mails voor extern uit exchange halen en via m'n isp-smtp-server versturen?
Op Google en zo vond ik enkel zaken ivm connectors en zo, maar dat moet m'n provider ook ondersteunen als ik het goed begrijp. Alles draait dus op een doodgewoon ADSL-lijntje
Edit: in de event viewer komt de foutmelding zelfs niet voor
[ Voor 23% gewijzigd door Yoeri op 06-10-2003 21:40 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten