Sinds een tijdje kan mijn computer niet meer op de 'normale' manier afsluiten, als ik in windows (XP Pro) op aflsuiten druk gaat ie rebooten, en als ik op de uitknop van de computer druk, sluit ie ook neit meer af, ik vrees eerlijk gezegd voor een virus, maar die kan die kan mijn virusscanner niet vinden, misschien dat jullie weten hoe ik dit op kan lossen
?
Ik moet nu dus d.m.v de stekker eruit te trekken de comp uitzetten, en dat kan niet goed zijn voor mijn computer
Geef je specs eens.
Verder, kijk eens in je bios naar de powermanagment setup. waar dat op staat.
en gebruik eens niet dat debiele MSN smileyding
Verder, kijk eens in je bios naar de powermanagment setup. waar dat op staat.
en gebruik eens niet dat debiele MSN smileyding
hehe, Specs: Abit KT7A Mobo, AMD XP 1900+, westgate 60 GB 7200 rpm, Asus V 7700 Geforce GTS2 64 MB, 512 MB SDRAM, Soundblaster Live 5.1, kut CD brander, LG 16x 40x dvd lezer
zat er bij die kut cd brander sons adaptec 3.5 of 4 versie?
dat kan namelijk voor problemen zorgen. die versies zijn incompatible met xp. heb t eens een keer meegemaakt. probeer het te deinstalleren of n herstelpunt terug te zetten.
dat kan namelijk voor problemen zorgen. die versies zijn incompatible met xp. heb t eens een keer meegemaakt. probeer het te deinstalleren of n herstelpunt terug te zetten.
eerst kijken dan zeiken
Heb je misschien (k*t
) easy cd-creator geinstalleer?
[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 06-10-2003 23:13 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Als je je power knop ingedrukt houdt voor 5-10 seconden gaat je PC nog steeds niet uit? Zelfs met XP draaiende zou dit je PC uit moeten zetten/forceren.
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
Heb je misschien een Logitech muis en daar de drivers van geinstalleerd?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
gebruik de seach eens staat genoeg info over dit
Topicstarter: leuk dat je een vaginale-CD-brander hebt, maar ik zou het toch op prijs stellen als je op een normale manier je specs zou willen vermelden als je hulp zoekt hier.
Zoals je namelijk ziet aan de reply's onder jouw heeft het gebruik van het woord 'kut' een ontzettende aantrekkingskracht op de hormonen van de Tweakers
Zoals je namelijk ziet aan de reply's onder jouw heeft het gebruik van het woord 'kut' een ontzettende aantrekkingskracht op de hormonen van de Tweakers
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
hmm, met alleen hulp nodig kom je nergens! Maar wat ik ook vaak gehad heb is door het gebruik van het Logitech progje iTouch (tobo driver) en soms Mouseware (voor ja, je raad het al de muis
) dat mijn puter hierdoor niet af kan sluiten. Alleen reinstall helpt dan nog!
Pagina: 1