Toon posts:

WLAN en ISDN

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lui,

even een vraagje namens (cq voor mijn vriendin).

Wij zijn beide niet thuis in de WLAN techniek dus wellicht dat een van jullie knappe koppen het weet.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik vanaf haar labtop met een WLAN Sweex USB adapter het internet op kan met ISDN?

Dus: laptop >> WLAN USB >> ???? >> ISDN Centrale >> Internet
Wat moet er op de ???? komen te staan?

Alvast bedankt,

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Los accesspoint + ISDN routertje.

Alleen niet aan te raden imho: je hebt amper controle over het (in)belgedrag van dat routerding. Zodra een client bv windows wil updaten of een proggie ff om inet vraagt, gaat ie vrolijk staan inbellen. Lekker fijn voor KPN,minder voor je portomonee

Verwijderd

Op die plaats komt een Wireless Access Point, een soort hub voor draadloze verbindingen. Dit als je met "ISDN Centrale" ook het modem en de router bedoelt. Als dit niet zo is, moet er tussen het Access Point en de Centrale nog een "ISDN Router".

Ik geef je nu een tip: verdiep je toch eens in de wondere wereld van netwerken. Wij - en niet alleen wij, veel meer mensen - stellen het erg op prijs als iemand met een 'probleem' wel bekend is met de technieken die gebruikt worden. Als dit echt niet mogelijk is kun je misschien beter eens met de lokale computerboer gaan praten om je een complete oplossing te leveren.

Een paar beginpunten:
-=: Het Grote Wireless Topic :=-
-=: Het grote Wireless Topic (Deel II) :=-
[search=wireless lan]

Succes :)

Dit topic is gesloten.