Toon posts:

[ASP] pagina blijft laden

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een ASP pagina maak -met of zonder asp code- dan blijft de soms laden. Dit is te zien aan het laadbalkje in de statusbalk in IE. Wat is het probleem hier?

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
Vanaf waar word de pagina geladen? localhost of internet?
Hoegroot is het te-laden bestand?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Script Blocking van Norton Antivirus uitzetten.

Zie ook Debuggen in ASP

[ Voor 93% gewijzigd door gorgi_19 op 06-10-2003 21:01 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Het bestand wordt via het internet aangeboden en heeft variabele groottes. Ik heb zonet script Blocking uitgezet maar hij blijft het doen.

Ook laad hij in het bestand de foto's niet. Als je het bestand dan weer vernieuwd, zijn de foto's wel weer zichtbaar.

De pagina doet het wel en geeft dan ook geen foutmelding. Ik heb ff de link geprobeerd maar daar staat het niet bij!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 21:07 ]

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Als je geen foutmelding krijgt lijkt het dus kennelijk geen scriptfout te zijn.
Kan het niet gewoon aan de grootte van de afbeeldingen liggen en/of aan je internetverbinding?
Probeer anders eerst eens een simpele response.write :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 17:23

Scharnout

Meuk

Vergeet je niet ergens een Recordset.MoveNext in een loop? Ook wel eens gehad. Blijft tie bezig :)

And Bob's your uncle ...

• Batsies
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Post de loop is hier als het kan

E-Developing

Verwijderd

Je kan ook proberen IIS te deinstalleren, booten en IIS er opnieuw opzetten. Heeft voor mij al vaker geholpen...

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Scharnout & batsies: Ik krijg niet het gevoel dat hij hier een probleem heeft met een loop. Althans, dat blijkt niet uit zijn verwoording van het probleem.

Ik denk dat het hier gewoon gaat om een defect in IIS. Inderdaad zou IIS opnieuw installeren de mogelijkheid zijn. Maar heb je het probleem alleen met ASP? Of ook met gewoon plain html? Of met asp.net?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Zelfde probleem doet zich bij mij ook voor. Local (testserver) blijft ie volgens de indicator laden, maar de live versie gaat gewoon goed. Zelfde probleem ook met de afbeeldingen, die worden ook niet altijd allemaal geladen. Oorzaak zou 'm kunnen zitten (ik heb er ooit eens een dag naar gezocht) voor zover ik toen begrepen heb in het maximaal aantal gelijktijdige bezoekers (terwijl dat er maar 1 is...). Inmiddels heb ik er mee leren leven, maar houd me ook aanbevolen voor een oplossing.

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 09:40:
Oorzaak zou 'm kunnen zitten (ik heb er ooit eens een dag naar gezocht) voor zover ik toen begrepen heb in het maximaal aantal gelijktijdige bezoekers (terwijl dat er maar 1 is...). Inmiddels heb ik er mee leren leven, maar houd me ook aanbevolen voor een oplossing.
Concurrent connection != concurrent visitor

Verwijderd

Combi w2k prof en IIS staat max 10 actieve verbindingen en 1 site toe lees ik net ergens. Schijnt dat een server OS deze problemen (uiteraard) niet heeft. Misschien ligt hier ergens de oorzaak, ben geen server expert btw.

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 10:37:
Combi w2k prof en IIS staat max 10 actieve verbindingen en 1 site toe lees ik net ergens. Schijnt dat een server OS deze problemen (uiteraard) niet heeft. Misschien ligt hier ergens de oorzaak, ben geen server expert btw.
Als je te veel concurrent connections heb, dan krijg je een Error page, met de melding van Server Busy, oid. Je krijgt dan geen deadlock.

Verwijderd

Topicstarter
Er is dus hier dus sprake van een hoster en ik kan dus niet IIS zomaar opnieuw installeren. Verder ben ik de enige op die pagina, omdat ik ook de enige ben de van het bestaan weet.

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 12:40:
Er is dus hier dus sprake van een hoster en ik kan dus niet IIS zomaar opnieuw installeren. Verder ben ik de enige op die pagina, omdat ik ook de enige ben de van het bestaan weet.
In dat geval wordt het helemaal makkelijk..

ASP:
1
2
3
<%
Response.Write "Hello world"
%>

Doet deze het niet; hoster mailen. :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56