Toon posts:

2 exe's aan elkaar binden

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een programmaatje waarmee ik 2 programmaatjes aan mekaar kan binden. Dus zodat beide programma's worden opgestart als ik de nieuwe exe opstart. Ik heb al wat zgn. exe binders van internet geprobeerd, maar bij iedere exebinder worden zowel de binder, als het product (de binded exe) direct door norton gedeleet, terwijl ik er echt geen virussen ofzo mee heb gebind.
Kent er iemand zo'n exe binder die niet als hacktool wordt gezien?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 20:22 ]

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Misschien gewoon een .bat bestand?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
maak een batch file, stukken simpeler :)

edit:
hmm... te laat

[ Voor 28% gewijzigd door Menthix op 06-10-2003 20:23 ]

Menthix.net | Contact Me

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
of gewoon ff norton disabelen, je bestandjes binden, en norton terug enablen?

Verwijderd

Topicstarter
Mayco2 schreef op 06 October 2003 @ 20:24:
of gewoon ff norton disabelen, je bestandjes binden, en norton terug enablen?
zoals ik al zei word ook de 'binded exe' als virus gezien :S De binder zet zeker iets in de header wat norton niet leuk vindt ofzo....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En wat vond je nu van een batch file (of VBScript: WshShell.Run "foo.exe") ? Lijkt me net zo makkelijk :)

offtopic:
Titelfix: mekaar --> elkaar ;)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 06-10-2003 21:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K heeft ervaring met Mimail? :P
Mja, zullen best nog wel wat binders te vinden zijn die niet door NAV gevonden worden, geef je minder kans op systemen die Kaspersky of McAfee draaien..

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 06 October 2003 @ 21:47:
En wat vond je nu van een batch file (of VBScript: WshShell.Run "foo.exe") ? Lijkt me net zo makkelijk :)
offtopic:
Titelfix: mekaar --> elkaar ;)
neh dat wil ik niet, ik wil juist 1 exe waar alles in zit, zodat ik die aan iemand kan geven en dat alles mooi vanzelf runt, anders kan ik ze net zo goed niet binden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 21:49:
F_J_K heeft ervaring met Mimail? :P
Mja, zullen best nog wel wat binders te vinden zijn die niet door NAV gevonden worden, geef je minder kans op systemen die Kaspersky of McAfee draaien..
waarom dan :S als je 2 onschuldige exe's aan mekaar plakt heb je toch nog geen gevaar voor de mensheid gecreeerd... Ik snap niet goed waarom av hier zo moeilijk over doet...
Maar daarom ben ik dus op zoek naar een 'officieel' programmaatje die dit gewoon op nette legale manier doet, zodat ik niet het risico loop dat de filetjes die ik strax aan iemand anders geef moeilijkheden geven met av.

Verwijderd

Binders binden op een bepaalde manier, de AVs maken hier detectie voor..
Begrijpelijk, want zo doe je aan pro active detection..

Zelf een binder coden dan maar?

En of het officieel is of niet dat boeit niet echt..
Loverspy is payware, toch wordt het door de meeste AVs gedetecteerd..

• googhum
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Gaat je niet lukken denk ik. Het gaat namelijk niet om het programma dat je gebruikt om de bestanden te binden, maar aan de dubbele header die het bestand daardoor krijgt. Elk schappelijk virusscannertje zou dit moeten detecteren.
Misschien beter om naar een installatie programmatje te zoeken, of selfextracting bestand dat daarna iets van een .bat bestand runt.
suc6

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

bind anders die exe en gooi dan die exe eens door upx heen en mischien kun je hem nog encrypten ofzo, dan pakt je AV hem denk ik niet meer.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ranzig ideetje: Maak een self-extracting RAR die je zodanig configureert (dat kan met WinRar) dat hij de ingerarde files tijdelijk uitpakt en dan de batchfile runt.

|_____vakje______|

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Batch bestanden kunnen niet meerdere exes tegelijkertijd opstarten. Slechts 1 voor 1, daarom heet het ook batch. Mischien moet je visual basic script gebruiken, dat is krachtiger als batch.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Metzie schreef op 07 October 2003 @ 19:52:
Batch bestanden kunnen niet meerdere exes tegelijkertijd opstarten. Slechts 1 voor 1, daarom heet het ook batch. Mischien moet je visual basic script gebruiken, dat is krachtiger als batch.
Dit kan wel degelijk m.b.v. start commando in je batch, zie ook windows help/start /?

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eventueel die nieuwere batch-verse, windows scripting host?
Of .VBS (Visual Basic Script) ?

Of anders gewoon je worm zo op het net loslaten en hopen dat de mensen er al op klikken vanwege zijn verleidelijke naam "sex-met-u-en-ik.avi.exe" ???

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Ik zou gewoon een batch bestan bouwen met 2 * een start comman erin en er een zelfextracting exe van maken die het batch bestand aanroept.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ik denk dat jeroenisblij na 2 jaar toch wel een antwoord gevonden heeft. ;) Daarnaast is hij al lange tijd niet meer op het forum geweest. Let hier volgende keer op voor je een topic omhoogschopt. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.