Hoe kan ik met de Barbarian een 2 handig wapen in 1 hand doen? iik ha dgehoord dat dit kon daarom ben ik ook speciaal met de Barbarian aan het spelen gegaan, maar het lukt niet. Moet je op een bepaald level zijn of bepaalde skils hebben of zo om dit te kunnen doen?
LOL!!!!!!!!!!
Er staat als het goed is hoeveel strength je nodig hebt om dat wapen te equippen
tlijk wel chinees
Er staat als het goed is hoeveel strength je nodig hebt om dat wapen te equippen
tlijk wel chinees
ik wil een een 2 handed wapen in 1 hand doen, en in de andere een schild. Een 2 handed wapen dus. Het moet kunnen, ik kan eht ook wel gewoon met 2 handen doen, maar in 1 hand wil ie niet doen met de Barbarian
Het is me al gelukt, ik wist alleen niet dat je eerst het wapen moest plaatsen en dan het schild pas. Ja dat krijg je he als je geen boekje hebt
gelukt dus...?! 
oke, met 2 wapens kun je nu een aantal speciale dingen doen, zoals dubbel slaan, dubbel gooien, fernsy...enz..
veel plezier ermee..
oke, met 2 wapens kun je nu een aantal speciale dingen doen, zoals dubbel slaan, dubbel gooien, fernsy...enz..
veel plezier ermee..
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Pagina: 1