• Sabi
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01-2022
Ben bezig een iPAQ 2200 series voor iemand te installeren. Bijgeleverd is AcitveSync 3.7

Krijg alleen geen verbinding met de laptop:
Windows 98
1 usb poort (werkt wel met andere apparatuur)

Ik heb alles al een keer opnieuw geinstalleerd. Zelfs de drivers voor de USB poort helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Appart is: Als ik de USB-kabel in de laptop doe krijg ik in "connection settings" bij de USB poort aangegeven "Connection", maar als ik vervolgens verder ga met de stap "get connection" springt deze vrolijk weer op "USB is available".

Ik heb nog gedacht dat het aan de kabel zou kunnen liggen, maar op een andere pc werkt het perfect, dus ook daar ligt het niet aan.

Wie heeft er nog een idee?

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Ik weet niet hoelang je hem hebt maar je zou even kunnen "soft resetten" of een harde reset kunnen doen. Bij de laatste ben je alles wel kwijt. Verder kun je eens kijken op www.pocketpc-club.nl Een van de mogelijkheden die daar staat is dat je instelling van je pda bij connections niet overeenkomt met je desktop activesync -> Tools -> option -> pass through

• Sabi
resetten werkt niet (beide varianten) maar bedankt voor de website, zal het daar ook eens voorleggen

• Sabi
Ik lees op internet verschillende dingen over windows 98 (niet second edition). Sommige zeggen dat de sync niet werkt op win98 alleen op win 98se. Microsoft zegt zelf vanaf 98.
Zijn er mensen met ervaring?

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

anders moet je even op microsoft mobile een lagere versie van active sync downloaden mischien dat het het dan wel werkt.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Sabi
heb ik ook al gedaan, versie 3.1 en 3.5 beide werken ook niet :(

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

wat draai je op die andere pc als os,

pakt ie hem wel op com poort??

wat ik meestal deed als ie het weer eens niet deed was ipaq uit de cradle, usb stekker er uit halen er weer in stoppen en ipaq er weer in en daarna vond ie hem meestal wel

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Pagina: 1