Welkom bij ‘Het iRiver iMP 550 Topic’ |
De iRiver Mp3-spelers worden zo langzamerhand een begrip in de samenleving. Dit merk staat bekend om zijn hoge kwaliteit en duurzaamheid. Daarnaast hebben alle types standaard een breed scala aan opties en mogelijkheden. Uiteraard ga ik hier niet alle types neerzetten, maar ga ik me richten op de iMP 550, momenteel de nieuwste telg van iRiver. Nog maar net uit en al meteen een ‘best-seller’ op de markt in zowel Nederland als de rest van de wereld. Aangezien ik zelf ook binnenkort de gelukkige eigenaar zal zijn van de iMP 550 en er al enkele goeie reviews op internet te vinden zijn, leek me een iRiver iMP 550 topic een must. |
De bedoeling |
De bedoeling van dit topic is dat we onze ervaringen gaan delen wat betreft de iRiver iMP 550. Natuurlijk zal ik zelf ook een steentje bijdragen zodra ik hem binnen heb. Van mijn kant kun je dus een uitgebreide review verwachten. Uiteraard verwacht ik van de iMP 550 bezitters ook hun ervaringen met dit staaltje techniek. |
De iRiver iMP 550 |
Reviews |
Een aantal reviews op een rijtje: |
Handige links |
Een aantal handige links op een rijtje: |
En tot slot… |
Ik hoop dat dit topic goed uitpakt en zal zorgen dat er een hoop ervaringen zullen worden gedeeld. Veel plezier! |
Made by Eraser |
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 75994 op 08-01-2004 18:45 ]