Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75994

Topicstarter
Welkom bij ‘Het iRiver iMP 550 Topic’

De iRiver Mp3-spelers worden zo langzamerhand een begrip in de samenleving. Dit merk staat bekend om zijn hoge kwaliteit en duurzaamheid. Daarnaast hebben alle types standaard een breed scala aan opties en mogelijkheden.

Uiteraard ga ik hier niet alle types neerzetten, maar ga ik me richten op de iMP 550, momenteel de nieuwste telg van iRiver. Nog maar net uit en al meteen een ‘best-seller’ op de markt in zowel Nederland als de rest van de wereld. Aangezien ik zelf ook binnenkort de gelukkige eigenaar zal zijn van de iMP 550 en er al enkele goeie reviews op internet te vinden zijn, leek me een iRiver iMP 550 topic een must. :P

De bedoeling

De bedoeling van dit topic is dat we onze ervaringen gaan delen wat betreft de iRiver iMP 550. Natuurlijk zal ik zelf ook een steentje bijdragen zodra ik hem binnen heb. Van mijn kant kun je dus een uitgebreide review verwachten. Uiteraard verwacht ik van de iMP 550 bezitters ook hun ervaringen met dit staaltje techniek.

De iRiver iMP 550

Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/iRiver_iMP_550.JPG
Afbeeldingslocatie: http://renebeerten.vragender.com/Specificaties_iRiver_iMP_550.JPG

Reviews

Een aantal reviews op een rijtje:
Handige links

Een aantal handige links op een rijtje:
En tot slot…

Ik hoop dat dit topic goed uitpakt en zal zorgen dat er een hoop ervaringen zullen worden gedeeld.

Veel plezier! :)

Made by Eraser

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 75994 op 08-01-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bescheiden kick! ( Iets te vroeg, maar goed ... O-) )

Is er dan helemaal niemand die deze MP3 Speler heeft? Lijkt me toch stug.

Ik krijg de mijne waarschijnlijk morgen in huis, dus dan zal er morgenavond of anders donderdag een review van mijn kant komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16630

Ik denk dat mp3cdspelers langzaam maar zeker vervangen worden door flashmemory- of harddisk based mp3spelers. Desalnietemin zit dit er weer heel erg slik uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

offtopic:
Hoe krijg je die startpost zo mooi met dat blauw, ik zie ook vaak dat mensen oranje gebruiken

Maar nu ff ontopic: waarom heb je juist voor een mp3cdspeler gekozen en niet voor een flash speler.
Ik wil er ook een kopen maar mijn voorkeur gaat uit naar een flash speler. Met name door de grote

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:31

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb voor een mp3cdspeler gekozen voor de opslagcapaciteit, de batterijduur en het design. Bovendien wil ik ook nog wel eens een legale cd kopen.

De 550 Slimx is trouwens enorm in prijs gedaald bij mp3cdspeler. Nu nog maar 169 euro. 3 maanden geleden betaalde ik nog 229 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mpmad schreef op 07 October 2003 @ 20:31:
Ik heb voor een mp3cdspeler gekozen voor de opslagcapaciteit, de batterijduur en het design. Bovendien wil ik ook nog wel eens een legale cd kopen.

De 550 Slimx is trouwens enorm in prijs gedaald bij mp3cdspeler. Nu nog maar 169 euro. 3 maanden geleden betaalde ik nog 229 :(
Ik heb hem voor 153 Euro inclusief verzendkosten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 00:17
Het is wel een mooi ding, alleen hij is een keer gecrasht na 19 dagen gebruik van de firmware v1.20 (EU) beetje vreemd... Maar nu heb ik hem weer.. :)
De bedoeling van dit topic is dat we onze ervaringen gaan delen wat betreft de iRiver iMP 500.
niet iMP 550 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fixed! Bedankt voor het melden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Misschien is het oude topic ook handig om te noemen:

Nieuwe Slim X III iMP550 ! !

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hillie schreef op 07 oktober 2003 @ 22:09:
Misschien is het oude topic ook handig om te noemen:

Nieuwe Slim X III iMP550 ! !
Vreemd dat ik dit topic niet kon vinden met de Search. Ik vrees dat deze dan op slot moet, want dat andere topic is nog vrij recent actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72482

Anoniem: 16630 schreef op 07 October 2003 @ 18:18:
Ik denk dat mp3cdspelers langzaam maar zeker vervangen worden door flashmemory- of harddisk based mp3spelers. Desalnietemin zit dit er weer heel erg slik uit :)
Ligt eraan, als er snel een imp, of een speler van een ander merk komt die werkt met dvd's ipv cd's denk ik dat het wel weer een stuk aantrekkelijker wordt om een mp3cd(/dvd in dit geval) te kopen. Moet er wel een tv out op komen, zodat je divx's xvid's kan kijken op tv zonder je computer te moeten aansluiten op de tv. handig als je bij een vrienden lang gaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Eraser: Zoeken op "imp 550" werkte voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

Anoniem: 75994 schreef op 07 oktober 2003 @ 21:53:
[...]
Ik heb hem voor 153 Euro inclusief verzendkosten. :P
is dat die zwarte versie en waar heb je 'm gekocht if I may ask...

en zitten er helemaal geen controls op de speler zelf? dus als de ab stuk is dan ben je goed zuur?

ik vind het trouwens vreemd dat de zwarte versies (wel mooier vind ik) zo'n 30 euro duurder zijn dan de zilveren....bij diverse sites althans...

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 86903 op 08-10-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 86903 schreef op 08 October 2003 @ 14:14:
[...]

is dat die zwarte versie en waar heb je 'm gekocht if I may ask...

en zitten er helemaal geen controls op de speler zelf? dus als de ab stuk is dan ben je goed zuur?

ik vind het trouwens vreemd dat de zwarte versies (wel mooier vind ik) zo'n 30 euro duurder zijn dan de zilveren....bij diverse sites althans...
Ik heb de zilveren versie bij Challenge Computers gekocht. Er zijn nog wel een paar goedkope shops, maar die kun je vinden via de Pricewatch onder MP3-Spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 05:17

Valium

- rustig maar -

Ik heb de mijne gister besteld bij componet. Voor 152,83 eurootjes. De zilveren. Die vind ik toch wat slicker d'r uit zien dan de zwarte. Maar blijkbaar ben ik de enige, want die zwarte is inderdaad vaak een stuk duurder.

Wie zit er trouwens telkens met z'n tengels aan de prijs van de iMP 550 Black van bestekeus.nl? Die is 193 euro en geen 158! (zie hier een verschil van 35 euro voor de kleur).

edit:

Mijn reden om voor een CD-versie te gaan. De flash-spelers kun je alleen maar verversen via een computer. Als je een weekendje weg bent (of een vakantie die langer is) heb je geen computer bij de hand. Ook kunnen hier audio-CD's in. Die komen toch nog aardig veel voor. Zelfs in deze tijd van eMule en vriendjes.

De Harddisk-spelers zijn direct een stuk duurder en gaan lang niet zo lang mee op de batterijen. Dat is nog een zeeeeer groot voordeel van deze speler. 50 uur....mag d'r wel aan denken om de oplader mee te nemen. Dat ga je gewoon vergeten met dit soort tijden.

Iriver heeft mij blij gemaakt met mijn vorige MP3/CD speler. Dat was de SP-90 (met flashen ge-upgrade naar SP-100 natuurlijk). Die heeft nu de geest gegeven na extreem misbruik van mijn kant. Dus mijn nieuwe zal ook een iriver zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Valium op 09-10-2003 14:02 . Reden: reden voor CD-speler ]

Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

Valium schreef op 09 October 2003 @ 13:56:
Ik heb de mijne gister besteld bij componet. Voor 152,83 eurootjes. De zilveren. Die vind ik toch wat slicker d'r uit zien dan de zwarte. Maar blijkbaar ben ik de enige, want die zwarte is inderdaad vaak een stuk duurder.

Wie zit er trouwens telkens met z'n tengels aan de prijs van de iMP 550 Black van bestekeus.nl? Die is 193 euro en geen 158! (zie hier een verschil van 35 euro voor de kleur).
ik heb bestekeus gemaild waarom die zwarte 35 euro duurder is...volgens hen is dat omdat de inkoopprijs van de zwarte duurder is...ja ja.. :?
ik wacht totdat de zwarte versie rondom de 150 euro op de markt komt...ben de MediaMarkt in Utrecht al aan het overhalen of ze de prijs laten zakken...tot dusver zonder succes overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:31

Piggen

Lekker bakkie

Bij mp3cdspeler kosten ze wel allebei hetzelfde, beide 169

De prijzen van mp3spelers zijn echt gekelderd de laatste tijd

Ik heb zelf de zilveren, die vind ik juist het mooist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 09:02
ik heb ook een slimx-550 alweer een paar maandjes, meteen bij de intro gekocht... doet het nog goed enzo.. fijn ding :)

verder denk ik dat een topic als dit wel leuk is, maar dat het meeste al wel gezegt is in het eerdere topic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Ik heb deze speler vandaag binnengekregen. Mooi ding met aardig wat accesoires. Even een half uurtje genomen om de instellingen aan te passen. En moet zeggen dat hij wel goed klinkt. Ik heb ook nog even mijn sennheiser hd570 eraan gehangen, helaas wordt het verschil met de bijgeleverde oordopjes dan wel erg groot ;).
Wat me opviel is dat in de EQ presets alleen de metal preset echt een lekker geluid geeft (ok i luister dan ook metal, maar de rest is echt dof).
Wat me toch wel opvalt is dat als het volume omhoog gaat de hogere tonen enorm schel worden.
Maar al met al een mooi appraatje.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Ja ik zit te twijfelen , of ik nou voor een pendrive mp3 speler ga.
Of voor deze iriver imp550.
Ik heb goede ervaring met me iriver 350. Maar het grootste nadeel vind ik gewoon dat hij zo zwaar is. En aangezien ik toch niet vaak verwissel van muziek, is het maybe verstandiger om een flash speler te kopen! Het voordeel is dan ook wel dat data bestanden er op kan zetten. Aangezien we op nu ook usb aansluiting hebben :D op school. komt dat mooi uit.
Ik heb namelijk geen floppy meer thuis , en over mail komt ook niet altijd aan. (vage server op school ) . Dus dan is zo mp3 speler wel een uitkomst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 41187 schreef op 15 oktober 2003 @ 22:15:
Ja ik zit te twijfelen , of ik nou voor een pendrive mp3 speler ga.
Of voor deze iriver imp550.
Ik heb goede ervaring met me iriver 350. Maar het grootste nadeel vind ik gewoon dat hij zo zwaar is. En aangezien ik toch niet vaak verwissel van muziek, is het maybe verstandiger om een flash speler te kopen! Het voordeel is dan ook wel dat data bestanden er op kan zetten. Aangezien we op nu ook usb aansluiting hebben :D op school. komt dat mooi uit.
Ik heb namelijk geen floppy meer thuis , en over mail komt ook niet altijd aan. (vage server op school ) . Dus dan is zo mp3 speler wel een uitkomst :D
Maar dat zware geldt nou niet meer, want ik vind hem superlicht! Echt waar, dat gewicht zal je 100% meevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Ja klopt , de 550 is maar 145 gram , ipv 189g exclusief bat!
Dat is een flink verschil ja! Maar toch ben ik er nog niet uit !
Vind namelijk die Mambox P505 256MB ook erg leuk speeltje !
Die kan ik mooi als usb stickie gebruiken !
Alleen dan daar in verhouding ook weer minder op :'( .
Dus ja wat is wijsheid

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 41187 op 16-10-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97569

Weten jullie of de zwarte uitvoering van de imp550 nog ergens verkrijgbaar is? Deze is niet meer bij de improteur te bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102411

????????????Nergens meer in zwart te krijgen????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

www.compuplus.com -> mp3 players -> Iriver, daar staat 'ie bij. Daar heb ik hem ook besteld en ik kreeg een zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Kan iemand vertellen hoeveel het apparaat weegt INCLUSIEF de 2 batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de een zegt dat de productie van zwart tijdelijk stil ligt, de ander zegt dat ie nooit meer geproduceerd zal worden....

veel bedrijven hebben 'm nog wel op hun site, maar na tientallen telefoontjes, blijken ze 'm niet meer te hebben

weet iemand toevallig wel waar de zwarte nog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Misschien dat het een Europees kleurtje wordt de zilvere, heb je ook met de harddisk van iriver.
Ik wil de 20gb in het zwart niet in de oerlelijkere kleur die ze hier dus verkopen.

Als je echt elke winkel in de pricewatch en kieskeurig hebt gebeld dan is het helaas denk ik.
Heb je iriver in asie al een mailtje gestuurt met deze vraag?
Ahh iriver komt uit korea?Gewoon met guus hiddink ondertekenen komt het altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hillie schreef op 19 januari 2004 @ 08:07:
www.compuplus.com -> mp3 players -> Iriver, daar staat 'ie bij. Daar heb ik hem ook besteld en ik kreeg een zwarte.
wanneer heb je die besteld dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 97569 op 20-01-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Halverwege november, toen zat ik overigens in de VS, maar dat moet verder niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie namelijk nergens dat 'ie naar NL gestuurd kan worden (of ik kijk niet goed :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kan, tijdens afhandeling van je bestelling moet je ergens op 'internation customer' oid klikken, dan je gegevens invullen en er word contact met je opgenomen... Goeie winkel overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97658

wat heb je daar betaald aan verzendkosten? Wat zijn je ervaringen met die leverancier? Wat betaal je aan invoerrechten? etc.

De IHP 120 is daar ook geil goedkoop. Het lijkt me wel wat om hem daar te bestellen, maar ben er een beetje huiverig voor.

En dan nog wat voor het topic ( ;) ): hier heb ik een zwarte IMP 550 SLIM-X tweedehands gezien, voor een goede prijs:

http://www.marktplaats.nl...uw_zoek.php3%3Fq%3Diriver

Dus sla je slag Mariekje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97658 schreef op 20 januari 2004 @ 18:59:
[...]

wat heb je daar betaald aan verzendkosten? Wat zijn je ervaringen met die leverancier? Wat betaal je aan invoerrechten? etc.

De IHP 120 is daar ook geil goedkoop. Het lijkt me wel wat om hem daar te bestellen, maar ben er een beetje huiverig voor.

En dan nog wat voor het topic ( ;) ): hier heb ik een zwarte IMP 550 SLIM-X tweedehands gezien, voor een goede prijs:

http://www.marktplaats.nl...uw_zoek.php3%3Fq%3Diriver

Dus sla je slag Mariekje. :D
bbbrumbrum & Hillie hebben beide bij die winkel gekocht?

het bovenstaande vraag ik me ook af, en nog een paar vraagjes:
*hoe zit het met de garantie als er iets aan kapot gaat? wordt dat dan via amerika geregeld?
*en hoe zit het met de adapter? want die is niet hetzelfde als hier?
*en met het geld? wordt dat automatisch omgezet naar euro's?

Heidi, 2ehands vind ik niet zo geweldig..... :|

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 97569 op 20-01-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Hoe kan het dat zij die dan wel kunnen leveren? In America zit die zaak zo te zien ofniet? Hoelang is de levertijd etc. :X Zijn ze alleen moeilijk verkrijgbaar in Nederland dan :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 20-01-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik hoop echt dat de volgende IMP dvd support heeft, want dan koop ik die denk ik, icm met een dvd brander, en verkoop ik mijn IMP 350!

Volgens mij kan er ook wel een slot op dit topic, er is al een ander, groter topic!

[ Voor 25% gewijzigd door HyperMan op 20-01-2004 20:33 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Anoniem: 97569 schreef op 20 januari 2004 @ 20:13:
*hoe zit het met de garantie als er iets aan kapot gaat? wordt dat dan via amerika geregeld?
*en hoe zit het met de adapter? want die is niet hetzelfde als hier?
*en met het geld? wordt dat automatisch omgezet naar euro's?
• Garantie: Weet ik niet. Misschien wereldwijde dekking? Of inderdaad opsturen naar Iriver America. Ik zat in de VS toen ik hem bestelde, dus dat was wel ietsje makkelijker. Maar er zijn bijzonder weinig klachten over dit apparaat, verpakking is stevig (ivm versturen), dus de kans dat er iets fout gaat is errug klein.
• Adapter is geschakeld, doet het hier dus ook gewoon (100-240V), je moet alleen even een verloopstekkertje scoren (2 euro bij een hobbyzaak ofzo).
• Met creditcard betalen, dan wordt er automatisch een omrekenslag gedaan. Ik had het via de kaart van m'n vriendin laten doen (ik heb geen Amerikaanse rekening meer :)).

De andere vraag m.b.t. invoerrechten: voor mij was dat niets, want ik heb hem zelf ingevoerd (mee terug met het vliegtuig). Dan betaal je niks, want je zit nog onder het bedrag van 175 euro. Als ze versturen kun je informeren naar het vermelden van een lagere waarde, of 'commercial sample' ofzoiets.

De levertijd was heel snel, ik had gekozen voor Priority Overnight. Op dinsdagmiddag rond 3 uur besteld (lokale tijd in NY), woensdagochtend kwam de UPS truck al aanrijden. :) Dat kostte me wel wat meer (kleine $25), maar ja, het begon wat krapjes te worden met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Overigens, als je gaat bestellen, reken niet op de gunstigste omrekenkoers, er is zoiets als een aankoop- en verkoopkoers, plus een bedragje voor je bank. Laat het dus niet op een eurootje aankomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit of dat ding nou in amerika 20 euro duurder is dan hier, het gaat mij meer om de adapter en de garantie. Want ik denk dat als je 'm in gebruik hebt genomen, en er breekt iets af ofzo, dan wordt ie naar amerika gestuurd i.p.v dichterbij ofzo, dus ben je 'm langer kwijt + je hebt dan te maken met een andere taal. Ik kan wel amerikaans, maar beperkt.

Shit zeg, misschien zit ik ook wel gewoon te mouwen :|
Ik heb gewoon geen ervaring met bestellen in het buitenland, en dat is denk ik de belangrijkste reden...?

Wist je trouwens dat in NL de gebruiksaawijzing niet in het Nederlands is? Ik heb namelijk de zilvere hier langs me liggen in doos (ff terug sturen) en heb de gebruiksaanwijzing eens door zitten lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

In de VS spreken ze gewoon Engels hoor. :) Overigens, als er iets afbreekt, dan valt het vaak niet onder garantie, en losse onderdeeltjes (adaptertje, batterijhoudertje) kun je waarschijnlijk voor een schappelijk prijsje wel hier bij een Nederlandse leverancier krijgen.

Bestellen in het buitenland is geen enkel probleem, zeker de VS niet, en zeker Compuplus niet. Grote zaak, die zal echt niet zitten te wachten op jou om jou een poot uit te draaien. :) Als je met creditcard bestelt (kan denk ik niet anders), dan heb je meen ik een maand na afboeking van de kaart om de afboeking bij de cc-maatschappij ongedaan te maken. Voor die tijd heb jij dat ding wel binnen. En Compuplus is snel en vriendelijk in correspondentie. Geen studentenhobbyzaakje op een zoldertje 3 hoog achter waar je 3 weken op een mailtje kunt wachten. :)

Ik kan me trouwens best voorstellen dat het een beetje een eng idee is, buiten NL bestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Beetje onnodige dubbelpost dit draatje zeg ! pfff ... Is al lang 1 lopende ... gaan we hier weer opnieuw beginnen. Hmmm beetje onzin moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98946

Ik zit te denken om deze speler erbij te kopen vanwege de optical line out output
hij is nu in een actie 159,- euro + gratis verzending.... iemand nog goedkoper gezien ? (wel in nederland graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Compuplus levert gewoonlijk enkele dagen nadat ze betaling hebben ontvangen. Je kunt daar extra garantie (3 jaar voor $14 oid) bestellen, maar hoe die verder afgehandeld word??

Je krijgt idd een Amerikaanse adapter, daar hoef je alleen een verloopstukje voor te kopen of er zelf een NL stekker aan solderen+kitten, werkt goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbbrumbrum schreef op 21 januari 2004 @ 18:45:
Compuplus levert gewoonlijk enkele dagen nadat ze betaling hebben ontvangen. Je kunt daar extra garantie (3 jaar voor $14 oid) bestellen, maar hoe die verder afgehandeld word??

Je krijgt idd een Amerikaanse adapter, daar hoef je alleen een verloopstukje voor te kopen of er zelf een NL stekker aan solderen+kitten, werkt goed....
het klinkt heel aantrekkelijk, maar moet er nog ff over denken :)
zijn er nog andere betaalmanieren dan een credit card? want die heb ik helaas geen.
en hoeveel euro is $1??
zo'n verloopstekkertje, is dat een extra stekkertje aan de adapter?
en verder zijn er geen anpassingen nodig voor deze speler in NL te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbbrumbrum
  • Niet online
Nope, gewoon NL-eurostekker of netwat eraan frotten, stopcontact in en laden met die handel! Je kunt trouwens ook gewoon geld overmaken naar hun, maar dan moet je eigen bank dat wel ondersteunen (meestal wel). Verder geen aanpassingen nodig.

@ www.gwk.nl kun je uitrekenen hoeveel €'s je die genoemde $'s gaan kosten. Reken wel nog op een extra $50 oid aan verzendkosten. Daarbovenop komt nog 19% BTW en eventueel invoerrechten (ligt eraan of de douane je controleert) invoerrechten liggen tussen de 4,5 en 9% (staat geen specifiek getal op de site vd douane)

Suc9² ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103499

Ik ben tevreden over de iMP-550, maar ik merk dat het (soms) even duurt voordat de speler een CD heeft ingelezen. Dat had ik niet verwacht bij een speler in deze prijsklasse.

Hebben jullie die ervaringen ook?

Ik gebruik firmware versie 1.40.

Martijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels zijn mijn vragen over de iMP-550 beantwoord.
Cool :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Die ervaring heb ik zelf niet, maar ik brand m'n cdtjes op lage snelheid, en ik heb het search/sort gebeuren op physical staan (ofzo, is alweer een tijd terug dat ik het ingesteld heb :)). Het schijnt dat brandsnelheid uitmaakt, staat ook in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx Hillie! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de geïnteresseerden (heb het ook al in het andere topic gepost):
ik heb de zwarte inmiddels :*)
in duitsland hadden ze 'm gelukkig nog O+
Pagina: 1