Toon posts:

Problemen met Sonyericson 310T en Orange?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi

vraagje:

ik was van plan een sonyericson 310T te kopen inc een Prepay pakket bij Orange maar nu las ik op portablegear.nl het volgende:

<------------------------------------------------------------------------------------------------------>
Ik heb sinds een paar weken een T310 in comb. met een Orange prepaid pakket. Echter nadat ik hem ongeveer twee weken had, begonnen de problemen. Als ik gebeld werd en opnam, donderde het signaal zo in elkaar dat de verbinding niet tot stand kwam. Dit deed zich ook voor als ik zelf belde. Vervolgens kon ik alleen nog maar noodoproepen maken. Als je naar netwerken ging zoeken, dan kon hij het Orange netwerk niet eens meer vinden. Heb hierover kontakt gehad met Orange en de leverancier van het toestel. En wat blijkt; de frequentie van Orange schijnt te fluctueren en zodanig dat de T310 niet meer het Orange netwerk kan vinden. Heb je een leuke telefoon, kan je hem niet of nauwelijks gebruiken. Ik heb er nu tijdelijk een kaartje van KPN in en ondervind geen problemen. Dus een SonyEricsson in comb. met Orange kan wel eens problemen opleveren. Heb zelfs problemen met een Orange abbonnement. Treden dezelfde kwalen op. Kan hem echter niet inleveren, omdat het volgens de leverancier niet aan het toestel ligt, maar aan de provider. Jammer, maar helaas...
<------------------------------------------------------------------------------------------------------>

zijn er meer mensen die dit probleem hebben of is dit, een lulverhaal, ik heb het nl nog niet eerder gehoord.

graag hulp AUB

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee??

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem,....
Ik ben nooit bereikbaar en krijg smssen soms een paar uur later binnen enzo.

Toen ik mijn SIM in een andere telefoon heb geprobeerd was het iets beter maar niet echt heel veel, orange is gewoon brak, vooral in Friesland, in Den Haag heb ik er weinig last van.
Orange in combinatie met een T310 is niet goed, tenminste,....ik ben er zeer ontevreden mee.
Orange gaat bij mij weg zodra mn contract afloopt.

Verwijderd

Sjah, ik ben al 3,5 jaar orange klant, nooit problemen gehad. Met T310 heb ik geen ervaring verder. Dit zeg ik alleen om even aan te geven dat orange niet zomaar slecht is.