MSI KT3 Ultra MS-6380E met AMD 2500+

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Topicstarter
Heeft iemand een MSI KT3 Ultra (MS-6380E met bios version 5.7) mobo met een AMD 2500+ erop?

ik wou graag weten of dit kan. heb al email gestuurd naar MSI maar krijg al 3 en een halve week geen antwoord. Heb ook al een mail gestuurd naar Gistron waar ik de mobo heb gekocht; zij geven een vaag antwoord zoals: "Waarschijnelijk zal het wel werken". :?

Scheelt me een hoop verzendkosten als iemand weet of ie et doet. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 06-10-2003 17:56 ]

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom kijk je niet gewoon op de MSI support site? www.msi.com.tw >> support :) Om het jou makkelijker te maken staat er zelfs een direct-link in de FAQ van dit subforum .. Kijk eens onder "Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken? B)

Omdat je met dit topic aantoont helemaal niet éérst netjes de FAQ had geraadpleegd eer je dit topic opende, gaat het dicht. Lees verder eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.