Is casema nou eindelijk een beetje lekker geworden? Het schijnt dat het netwerk enorm verbeterd is en dat alle gebruikers nu een com21 modem hebben?
wat zijn de ervaringen hiermee?
wat zijn de ervaringen hiermee?
Verwijderd
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Verwijderd
Verwijderd
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
Verwijderd
Op maandag 04 december 2000 12:52 schreef The-Force het volgende:
Ik heb nu hier in Den Haag een maandje ofzo zo'n Com21 modem en ik merk wel degelijk snelheids winst. Kan nu zelfs Quake 3 spelen met kabel. Met de DEMOS modem was dat niet mogelijk. Als ik wilde Quaken moest ik met ISDN inbellen.
Schat dat ik gemiddeld rond de 4 / 5 kb/s zit met downloaden.
Waar in Den Haag woon jij dan ??? want, ik zit hier nog met zo'n seriele kabel modem
Ik vind alleen de limieten die ze nu hanteren echt belacheljk.
Dus als er ADSL in mijn wijk beschikbaar komt stap ik over.
Heb dat ivis ook gedaan.
Uw persoonlijke Ivis-index is: 2005
2005 = 8020 ÷ 4
De algemene Ivis-index is: 1701
Uw IVIS-index ligt rond het gemiddelde.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Dat had ik al met een demos modem! zelfs meer 5 a 6 kb/s, maar nu gaat het echt bagger.Op maandag 04 december 2000 12:52 schreef The-Force het volgende:
Ik heb nu hier in Den Haag een maandje ofzo zo'n Com21 modem en ik merk wel degelijk snelheids winst. ... Schat dat ik gemiddeld rond de 4 / 5 kb/s zit met downloaden.
Verwijderd
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
Zoals ik reeds schreef:Op maandag 11 december 2000 12:19 schreef Metalium- het volgende:
ik hoor net van iemand dat je moet gaan betalen
als je meer dataverkeer hebt dan 1 gig
klot dat?
en hoeveel is dat?
Verwijderd
Nee hoor, je hoeft niet meer te gaan betalen van onze vrienden, je wordt gewoon voor de resterende dagen afgesloten...Op maandag 11 december 2000 12:19 schreef Metalium- het volgende:
ik hoor net van iemand dat je moet gaan betalen
als je meer dataverkeer hebt dan 1 gig
Verwijderd
Ze kraken dus hun eigen achterhaalde DEMOS systeem af!De site, genaamd IVIS waarmee de snelheid van uw Internet aansluiting
gemeten kan worden. De meetresultaten zijn echter met een Casema kabelmodem
niet representatief.
De data in het Demos-systeem (het systeem waar Casema gebruik van maakt)
wordt verstuurd in pakketjes. Een pakketje wordt pas verstuurd als het
pakketje vol is of als een half vol pakketje x tijd heeft gewacht om vol te
worden.
De meting van IVIS wordt negatief beinvloed door die wachtende pakketjes en
de wachttijd tussen twee pakketjes. Is de datastroom eenmaal op gang dan gaat
de doorstroom best snel maar -dat- meet IVIS niet.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een zijstraat van de Theresiastraat, en jij?Op dinsdag 12 december 2000 19:51 schreef Canon23 het volgende:
Hey Crasher waar woon jij in het Bezuidenhout??
Verwijderd
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.