Toon posts:

Hardeschijf of Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag een blauw scherm dus reset me pc.
Nu krijg ik eerst nog gewoon het bootscherm te zien dan windows xp wordt
geladen.
Maar dan begint me hardeschijf 3 keer een knerpent geluid te geven net als waneer je geen floppy in je floppydrive hebt zitten en wordt me pc gerestart.
Ik heb me hele pc gestript en weer in elkaar gezet alles doet het alleen me hardeschijf niet ook niet in een andere pc doet ie precies hetzelfde...

Hier staan aardig belangrijke bestandjes op dus zou ik dit kunnen oplossen is het een bekende fout of anders kan ik me bestanden er nog op een of andere manier vanaf krijgen???

Alvast bedankt,
Re5pEcT

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:02
als het mechanisme van de hdd kapot is, lijkt mij het geval vanwege dat geluid, dan kun je de data eraf laten halen door een bedrijf, ik weet dat er een zit in Roosendaal (naam weet ik niet meer) en via Norman (http://www.norman.nl/) kun je het ook laten doen

is alleen NIET goedkoop

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18
Kun je de schijf wel benaderen in die andere pc? (als je van een andere schijf hebt opgestart).

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

probeer je HDD eerst eens in een andere computer te hangen als slave wil dit niet doe het eens als master op een lege ide channel.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je de verloren gaande data kunt redden :)

Alle mogelijke oplossingen staan er reeds beschreven danwel gelinkt. Meer kunnen we niet voor jou doen.

En daar gaat weer topic #93124 over een dooie HDD :z

Dit topic is gesloten.