Toon posts:

fasttrak 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb de fastrak 100 ingesteld op raid o stripping met 2 ibm dtla 307060
werkt goed maar een probleem kan vanuit windows niet opnieuw in dos opstarten heb het probleem sinds ik de fastrak gebruik
weet iemand of dat komt door stripping van de schijven :?:?

Verwijderd

euh geloof dat je geen driver hebt onder dos , maar waarom zou het niet werken ? ik bedoel als je je array maakt ->fdisk-> format
dan doet ie het toch ook gewoon onder dos ? dus zal wel aan iets anders liggen 8-)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 04 december 2000 00:38 schreef ROLLY het volgende:
heb de fastrak 100 ingesteld op raid o stripping
Stripping? |:(

Als je HDDs zich van de controller constant moeten uitkleden is het een wonder dat ze uberhaupt data doorvoeren>:)

Of bedoel je toevallig striping?:+

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ok striping en mirrroring :+

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Ik heb ook dat dingetje. Geen problemen hier. Kan gewoon opstarten in DOS enzo. Zelfs DOS 6.x is geen probleem.
Je hoeft namelijk geeneens drivers te installeren om met dat ding te kunnen werken. De drivers geven alleen een mooi overzichtsplaatje van de werking van de array.
Wel stoer, he?? 2x60GB?? Zelf heb ik 4x30GB :)
Alleen jammer dat de totale array niet groter kan zijn dan 128 GB. Een of andere stomme limiet... :(

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BabyBaba
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 16:41
In het manual op pag. 38 staat een stukje over DOS. Zou geen probleem moeten zijn.

"The FastTrak100 BIOS supports both DOS and Windows 3.1x without software drivers."

Snap ook niet precies wat je probleem nu is, bij mij werkt DOS prima. WAt bedoel je precies ???

The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.

Verwijderd

Topicstarter
als ik start,afsluiten,opnieuw opstarten in ms-dos-mode dan komt ie niet in dos maar blijft ie in windows hangen :'(
maar ik denk dat het niet aan de fastrak ligt
kom er maar niet uit :?:?:?:?:?:?:?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Heb je misschien vage device-drivers in je config.sys of autoexec.bat staan? Werkt het direct booten naar DOS wel?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat werkt wel !
Pagina: 1