[adsl opzeggen]Tiscali reageert niet

Pagina: 1
Acties:

• mmax91
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08-2020

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
We willen graag overstappen van provider, we hebben nu mxstream adsl bij Tiscali.
We hebben dus een brief aan tiscali gestuurd, geen reactie :|

nu hebben we al 4 mailtjes gestuurd met waarom er geen reactie komt, op alle 4 de mailtjes geen reactie... dit staat toch nergens op ??

Dalijk laten ze ons wachten tot dat ze het contract kunnen verlengen naar het 3e jaar, we hebben het dus al bijna 2 jaar.

Wat moeten we hiermee??

Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een aangetekende brief sturen.

Verwijderd

Je kunt het altijd telefonisch proberen, dan krijg je in ieder geval een antwoord:

Tiscali COMPLEET abonnees
030 - 2149700

ADSL abonnees
030 - 2149704

Tiscali GRATIS abonnees
0900 - 9596 (0,50 p/min)

Telefonisch bereikbaar
ma t/m vr: 09:00 - 22:00 uur
za t/m zo: 10:00 - 17:00 uur

Contact gegevens zijn hier te vinden, je kunt ook faxen naar 030 - 2149650.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
aangetekende brief helpt meestal wel ja

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Aangetekende brief is al onderweg, sinds gisteren, nu wachten op reactie...

Verwijderd

Waarom opgezegd? ik wil net tiscali nemen. :(

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

Tux

Het is trouwens geen MXStream meer maar KPN Adsl :)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:21:
Waarom opgezegd? ik wil net tiscali nemen. :(
Reden is omdat een 2-8MB/1024 verbinding bijna net zo duur zijn, en ja dan kan ik wel naar die Live! versie van tiscali maar dan zit ik met een data limiet van 20 gieg !!! 8)7 , zit nu al maandelijks op 60 gieg met een 768/128 verbinding...

Zit nu te denken aan Speedxs verbinding... iemand ervaring mee??

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Beter Demon denk ik, of beter nog Cistron!
Superservice, per 17 September ook lagere prijzen dan voorheen.
En altijd een goede verbinding, zowel zakelijk als prive (beiden ervaring mee).
Maar als je puur naar de prijs kijkt wint Cistron het niet, das waar.

Workstation

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde. Op 28 augustus opgezegd (volgens hun eigen website kan dat met een mail aan het servicecentre). Nog steeds geen reactie, ook niet op aanmaningen. Krijg wel steeds een auto-reply dat m'n vraag een ticket-nr. heeft gekregen. Fijn, daar heb ik er nu al drie van. Ik heb overigens opgezegd vanwege hun service-verlening bij een storing in de zomer. M'n adsl-verbinding heeft er 3 weken uitgelegen (na 2 jaar altijd gewerkt te hebben -eerlijk is eerlijk-), en de wijze waarop ze dat, met name in communicatie opgelost hebben, was zo frustrerend, dat bedanken voor de verdere dienstverlening mijn enige optie was. Ze hebben Baby-xl overgenomen, en dat onderdeel werkt nu als afdeling oid binnen Tiscali. Maar ze (de baby-xl mensen en de Tiscali helpdesk) werken volledig langs elkaar heen.... En als klant ben je daarvan op zo'n moment de dupe. En dan blijkt (net als bij de opzegging) dat Tiscali niet bereikbaar is, niet op verzoeken reageert, en afspraken niet nakomt. Voor hen dus 10 anderen!

• reiker
  • Laatst online: 23:35

reiker

dan jij!

Iets voor de consumentenbond?

Zo gezegd, zo gedaan.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
reiker schreef op 06 oktober 2003 @ 18:37:
Iets voor de consumentenbond?
waarom ? :? :/

Valt me op dat mensen snel dreigen met de consumentenbond en dit en dat als ze niet binnen diezelfde dag het voor elkaar krijgen...

dikzak

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Óf de consumentenbond, Óf een groepsactie.
Vorig jaar zomer voor mijn broer Internet-toegang geïstalleerd. Bij de aanmelding ging iets mis: geregistreerd werd een Tiscali-compleet i.p.v. Tiscali-gratis.
Meteen (zondag) de helpdesk van Tiscal gebeld: "Geen probleem meneer, het komt vanzelf in orde".
Niet dus. Tiscali stuurde nota's voor 2 Tiscali-compleet abonnementen. Brief gestuurd, zaak uitgelegd, gevraagd: zet het om naar 1 Tiscali-gratis.
Niet dus. Voortaan wordt nog wel 1 nota opgestuurd.
Intussen een aangetekende brief gestuurd (met een kopie per normale post).
Prompt belde Tiscali mijn broer (Dus wél een reactie) . Die heeft het weer uitgelegd, en kreeg het antwoord: u hoeft niet te betalen.
Niet dus. Twee weken later weer een nota.
Ik ga morgen eens bellen naar de abonnementslijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Brothar op 06-10-2003 18:46 ]

eagle

• reiker
  • Laatst online: 23:35

reiker

dan jij!

Chello200 schreef op 06 October 2003 @ 18:39:
[...]

waarom ? :? :/

Valt me op dat mensen snel dreigen met de consumentenbond en dit en dat als ze niet binnen diezelfde dag het voor elkaar krijgen...
Mja kijk, het hoeft voor mij ook niet zo snel, maar ik vind het toch wel een soort van gedrag wat om opheldering vraagt... Van een ISP mag je toch wel enige medewerking verwachten, in mijn ogen.
Als nou alles in orde kwam zonder enige verdere actie van TS, dan zou de consumentenbond inderdaad niet nodig zijn. Maar als ISP nou doorbetaling verlangt terwijl al zoveel moeite is gedaan om ze duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling is zouden mijn gedachten toch erg sterk uitgaan naar een organisatie à la consumentenbond

Zo gezegd, zo gedaan.

• DJTimo
  • Laatst online: 23:01
Ik ken het. Zelfde geintje gehad met HCCnet. Ik had een fax gestuurd en heb de ontvangstbevestiging zorgvuldig bewaard. Ik heb op de fax expliciet aangegeven dat ik ASAP een bericht wilde hebben waarin zou worden aangegeven wat de "uitzitperiode" is én wanneer mijn telefoonlijn dan ADSL-vrij wordt gegeven. (2 sec. daarna trek ik namelijk een sprintje naar Demon :Y) )

Anyway, na anderhalve week niks gehoord. Mailtje gestuurd, want aan bellen heb ik een hekel O-) Wederom 2 weken lang niets gehoord. Daarna heb ik een behoorlijk pittige mail erachter gestuurd en aangegeven dat ik nog steeds op een bevestiging wacht en, vooral dat ik niet van plan ben om in een administratief getouwtrek terecht te komen. Hiermee verwijzend naar de ontvangstbevestiging van de verzonden fax.

Pas toen kreeg ik een mailtje terug met de datum waarop 't abootje afloopt. :z
Chello200 schreef op 06 oktober 2003 @ 18:39:Valt me op dat mensen snel dreigen met de consumentenbond en dit en dat als ze niet binnen diezelfde dag het voor elkaar krijgen...
Nou ben ik toevallig zelf (bij dit soort gevallen) wat sneller geneigd om versterking op te roepen in de vorm van de consumentenbond, radar, etc. Ik vind het namelijk ronduit belachelijk dat wanneer ik me aanmeld voor zo'n dienst ik binnen 48 uur de eerste brief op de mat heb liggen waarin staat hoe verstandig mijn keuze wel niet was, maar wanneer ik zoiets dan weer wil afzeggen ik met aangetekende brieven aan de gang moet en/of er constant achteraan moet lopen. :(

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
We hebben dus een bericht gekregen dat de aangetekende brief is ontavangen, maar nog steeds geen bericht van Tiscali :?

Wij KPN bellen, verhaal verteld. en of zei iets konder regelen. Zegt KPN dat we niet de enige zijn en al tientalle mensen dit meemaken.

We waren 4 jaar tevreden met Tiscali, maar nu kunnen we wel van ze kotsen...
Zijn er hier nog meer mensen met dit probleem??

• mmax91

mmax91

alles is moeilijk

Topicstarter
FF een kick

haha naar tiscali, sjonge jonge wat een zooitje daarzo.

we hebben al lang weer een nieuwe adsl verbinding bij speedxs.
nu krijgen we elke maand nog steeds een rekening van tiscali die we dus niet betalen, iedere keer krijgen we na de rekening een waarschuwing van als we nu niet betalen ze de verbinding verbreken. ( ja doe maar :+ ).

Al meerdere keeren naar tiscali gebeld om te zeggen dat we geen abbo meer zijn.

Iemand ook deze ervaring gehad??

• Marrc
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Marrc

Affirmanti incumbit probatio

ja, maar met hele andere bedrijven (upc-chello/kpn/orange). Normale service (zoals Cistron die bijvoorbeeld biedt) is tegenwoordig helaas meer uitzondering dan regel.

Soms lijkt het wel eens alsof ik de laatste op aarde ben die zijn werk een beetje normaal doet... O-)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 12:38

BertV

Handgemaakt

... dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door BertV op 17-07-2004 15:15 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 12:38

BertV

Handgemaakt

ooit heb een brief gestuurd naar de KPN begin van de maand of ik aan het einde volgende maand afgesloten kon worden.

3 dagen later had ik al geen signaal meer op de lijn :(

[ Voor 22% gewijzigd door BertV op 17-07-2004 15:16 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

ik heb ervaring met speedxs ik raad je het niet aan, ze lossen problemen niet snel en niet goed op.

ik zou voor cistron gaan ik heb dat +/- 2 jaar gehad 2 kleine probleempjes binnen een dag opgelost ook zeer klant vriendelijk.
je kan beter iets meer betalen anders ga je je eraan ergeren net als ik.
Pagina: 1