Toon posts:

Dank voor alle ervaringen...

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een ruime week ook een S55, helaas nog zonder camera. (krijg je niet meer bij Telfort) Ik heb gelukkig nog geen van de problemen gehad die ik hier heb gelezen (heb SW16), misschien heb ik gewoon een goede? ;)
Durf trouwens nog niet SW20 aan, ben je dan je garantie kwijt?

Nog even een gebruikerservaring: de S55 maakt prima contact met een SE T610. Plaatjes, ringtones, java of Vcard -> geen probleem.
Zijn er java apl. die kunnen chatten of multiplayer games via BT kunnen werken? Van wat ik hier gelezen heb, is dat (nog) niet mogelijk. Ben zelf niet thuis in Java namelijk... Als vb.: ik heb er "vier op een rij" opstaan, en die herkent bij "choose opponent" ook mijn bekende BT apparaten (die T610). Alleen bij "ok" gaat de S55 over GPRS contact zoeken, ipv over BT (zelfs bij BT aan, GPRS uit).

Ik weet dat je met Nokia's Snake via de IR kan spelen, moet toch ergens mogelijk zijn...

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:30
Zat je soms in het grote S55 topic en bedoelde je eigenlijk 'post reply' in plaats van 'new topic'

Punctuality is the politeness of kings

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

dreamscape schreef op 06 October 2003 @ 15:38:
Zat je soms in het grote S55 topic en bedoelde je eigenlijk 'post reply' in plaats van 'new topic'
Laten we daar idd maar vanuit gaan :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.