Toon posts:

asus 9560 TD doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende systeem

Amd athlon 1400
512 DDR
Asus 9560 TD (geforce FX 5600)
40 gig

Het probleem is dat in een willekeurig spel, (battlefield, counterstrike, halo enz) na enkele seconden het beeld vast loopt, terwijl het geluid nog wel verder gaat, en de pc gewoon blijft draaien. maar ik moet wel rebooten.

windows geeft dan ook na reboot een foutmelding aan dat m'n videokaart een fout maakt.

ook heb ik smartdoctor 2, en die geeft soms aan dat m'n voltage te laag is, maar dat is meestal na 10 sec voorbij.

WTF is der met mijn videokaart aan de hand? hijs nog geen 3 maanden oud.... :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd? Nieuwe drivers bijvoorbeeld, of kijken of de koeling nog wel in orde is. Ga dat soort dingen eerst even doen (meer mogelijke oplossingen kan je met de GoT-search vinden) :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal gedaan, nieuwe drivers, cooling is inorde, alleen net die voltages is bij opstarten niet inorde volgens smartdoctor, alleen ik weet niet wat ik daar aan kan doen? (ik weet dus niet zeker of het daar aan ligt)

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 23:05
Heb je de videokaart met de witte aansluiting die achterop je kaart zit aangesloten op een molex aansluiting??
Als je dit niet doet dan krijgt de kaart te weinig voeding.

Ik heb namelijk dezelfde kaart en niks geen problemen

Verwijderd

Wat voor voeding heb je?
Oude drivers verwijdert met Drivercleaner?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 300 watt voeding en geen molex aansluiting op m'n videokaart (Asus v9560/TD).

wat kan het anders zijn?
Pagina: 1